6 תשובות
לא
די עצוב שאתה חושב ככה
אנונימי
זה נחמד ומוזר בו זמנית
שואל השאלה:
^^למה?
^^למה?
אנונימי
כאילו זה ממש נחמד כי זה מראה על הבנאדם(אותו דבר גם אם אין לו הרבה עוקבים או משהו) ומצד שני זה מבאס כי נגיד אם אני מעלה משהו הייתי רוצה שהוא יגיב לי או יעשה לייק..
לא יודעת לגבי חמוד אבל הגיוני שלא מתחברים לאינסטגרם זה הורס את האנונימיות ובכללי האפליקציה סטוקרית
באותו הנושא: