10 תשובות
את לא חייבת לשתות ובטוח יהיה שם חברות שלא ישתו אז תהיי איתם ואם זה באמת מפריע לך אז תעשי את זה שכתבת
שואל השאלה:
אין לי חברות שם הן גם לא באות בגלל זה
החברות שלי גם נגד זה ויש שם עוד 160+ ילדים ועוד שני ילדות שאני שונאת שנאת מוות
אין לי חברות שם הן גם לא באות בגלל זה
החברות שלי גם נגד זה ויש שם עוד 160+ ילדים ועוד שני ילדות שאני שונאת שנאת מוות
אנונימית
אני מבינה את מה שאת אומרת אם עוד חברה באה תלכי אל תשתי , ואם גם לא תחרטטי אותה שאת בעיר רחוקה אצל משפחה וניסית לשכנע את ההורים שלך אני מבינה אתוך
אנונימית
שואל השאלה:
אין אף חברה שלי לא באה חשבתי פשוט לומר לה שאסור לי וגם היא יודעת שאני נגד עישון וזה
אין אף חברה שלי לא באה חשבתי פשוט לומר לה שאסור לי וגם היא יודעת שאני נגד עישון וזה
אנונימית
לדעתי תלכי אליה יום אחרי תביאי לה בלונים או מתנה תגידי לכ שאת מצטערת שלא יכלת לבוא וזהו
אנונימית
שואל השאלה:
התכוונתי ללכת איתה לסנימה/קניון מתישהו ולהביא לה מתנהה
התכוונתי ללכת איתה לסנימה/קניון מתישהו ולהביא לה מתנהה
אנונימית
אז הכל בסדר באמת גם אני שונאת את הדברים האלה וקשה לי ללכת לדברים כאלה
אנונימית
לדעתי אל תלכי עדיף לך תגידי לה שממש רצית לבוא אבל באמת שלא יכולת כי היה לך משהו לעשות או משהו בסגנון
אל תלכי
אנונימית
שואל השאלה:
אמרתי לה שאני לא הולכת והיא אמרה שזה בסדר ששאלתי אותהאם היא כועסת היא אמרה שלא והכול טוב
אמרתי לה שאני לא הולכת והיא אמרה שזה בסדר ששאלתי אותהאם היא כועסת היא אמרה שלא והכול טוב
אנונימית
באותו הנושא: