התחברות הרשמה

מישהו בפיקוד מרכז?

אני כרגע לא בפיקוד מרכז אבל הגשתי 55 ואמרו לי שבפיקוד מרכז יש שעות ממש טובות ביומיות אבל אין לי מושג מה עושים שם..
מישהו יכול להסביר לי מה התפקידים? ומה השעות אם אתם יודעים
6 בינואר 2025, 10:52
חייליםגיוסתפקידיםפיקוד מרכז    
תשובה אחת
שיאו אני מפסגת זאב ליד
C
Captain Phillips
באותו הנושא:
מישהו שמשרת בפיקוד מרכז
איך התפקיד סמבצית חי"ר בפיקוד מרכז? איך שם??
איפה עדיף להיות בצבא בפיקוד מרכז או בענתות?
מישהו פה משרת בפיקוד מרכז שבנווה יעקב?
מישהו פה משרת בפיקוד מרכז ?
אתם חושבים שאהיה גם שינויים בהנחיות בפיקוד העורף גם במרכז??
איפה זה פיקוד מרכז? אמרו לי ששובצתי לפיקוד מרכז
האם נהגים עושים גם יומיות בפיקוד מרכז ירושלים ?
ניתן לקודד חוגר בפיקוד מרכז בירושלים?? דחוף
מישהו פה יודע על פיקוד מרכז בירושלים?
באיזה פיקוד עדיף לשרת? פיקוד המרכז או פיקוד הדרום או פיקוד הצפון? מבחינת תנאים