14 תשובות
למה לא.... נקודה אחת זה לא שווה אבל לפחות תלמד מזה
נק 1 תמיד שווה ויכול להיות שגם יעגלו לך ל90
שואל השאלה:
הבנתי מה הטעות והיא ממש טיפשית
הבנתי מה הטעות והיא ממש טיפשית
אנונימי
אם הבנת מה הטעות אז תיקון בקטנה לגמריי שווה
שואל השאלה:
אני גם חושב
אני גם חושב
אנונימי
שואל השאלה:
מקווה שעזרתי בת כמה את?
מקווה שעזרתי בת כמה את?
אנונימי
לא
שואל השאלה:
^ למה לא?
^ למה לא?
אנונימי
כי אם כבר קיבלת ציון שהוא טוב
אז בשביל נקודה לעשות עוד שתי חפיפות?
אני לא הייתי עושה
אז בשביל נקודה לעשות עוד שתי חפיפות?
אני לא הייתי עושה
88 זה מושלםם אני דורשת שיעור פרטי ועכשיו
שואל השאלה:
^ באהבה אני אעביר לך שיעור פרטיי מתי נוח לך?
^ באהבה אני אעביר לך שיעור פרטיי מתי נוח לך?
אנונימי
לעע יודעתת
שואל השאלה:
חחח באיזה כיתה את?
חחח באיזה כיתה את?
אנונימי
ח' והיום הגשתי מבחן והמורה דפקה לי סייד איי של החיים שהגשתי אותוו
באותו הנושא: