5 תשובות
בתור בן הייתי מתחיל
שיכתוב לי הודעה קודם
הייתי מעדיפה שישלח "היי מה קורה?" בהכי רגיל ומשם השיחה תתגלגל
אנונימית
שלח סטיקר
אם הוא מתקשר אני חוסמת
שישלח הודעה ראשון, הוא התחיל איתי, לא אני איתו
שישלח הודעה ראשון, הוא התחיל איתי, לא אני איתו
באותו הנושא: