8 תשובות
הממשלה לא רוצה עסקה כי היא לא רוצה לסיים את המלחמה.
וזה לא כי חמאס מהווה איום קיומי, בגלל שהם רוצים להתיישב בעזה !
אז כן הממשלה אשמה.
וזה לא כי חמאס מהווה איום קיומי, בגלל שהם רוצים להתיישב בעזה !
אז כן הממשלה אשמה.
אוי נו מן הסתם שחמאס אשם, אף אחד לא אומר שביבי בעצמו חטף אותם, אבל חמאס הם אויבים שלנו והממשלה אחראית לשמור על האזרחים שלה
אם את/ה רוצה לדעת מה באמת קורה אז
תשמע העסקאות של החטופים נהרסות בגלל ביבי בגלל שהוא דוחה את הכול כי הוא יודע כשיחזירו את החטופים ותיגמר המלחמה
יהיה בחירות והוא יפסיד
תשמע העסקאות של החטופים נהרסות בגלל ביבי בגלל שהוא דוחה את הכול כי הוא יודע כשיחזירו את החטופים ותיגמר המלחמה
יהיה בחירות והוא יפסיד
אנונימית
^מאמי בואי כמו שלא הפסיד עד עכשיו לא יפסיד גם אחרי והוא יודע את זה
שואל השאלה:
אתם סתם נמצאים באשליות בגלל שאתם שונאים את ביבי
אתם אפילו לא יודעים אם/איזה מאמצים הוא עושה להחזיר את החטופים לפי מה אתם קובעים שהוא לא עןשה כלום? אנחנו נמצאים נגד אויב קשה אז מסובך אבל כל הזמן שומעים על נסיונות לעסקת חטופים מה אתם מצפים שיקרה פה איזה קסם? מנסים מה שאפשר לא תמיד מצליח תפסיקו עם השנאה הזאת זאת בדיוק המטרה של החמאס
אתם סתם נמצאים באשליות בגלל שאתם שונאים את ביבי
אתם אפילו לא יודעים אם/איזה מאמצים הוא עושה להחזיר את החטופים לפי מה אתם קובעים שהוא לא עןשה כלום? אנחנו נמצאים נגד אויב קשה אז מסובך אבל כל הזמן שומעים על נסיונות לעסקת חטופים מה אתם מצפים שיקרה פה איזה קסם? מנסים מה שאפשר לא תמיד מצליח תפסיקו עם השנאה הזאת זאת בדיוק המטרה של החמאס
אנונימית
הממשלה רוצה עסקה חמאס לא מסכים לאף עסקה, ואף משתמש בהפגנות כדי לגרום לישראל להתקפל (ממסמך שהודלף).
^^^
חמאס מציע הפסקת אש קבועה, נסיגת צה''ל מעזה, תמורה לשחרור 7 חטופים ו23 גופות.
ביבי סירב להפקיר את שאר החטופים.
^^^
חמאס מציע הפסקת אש קבועה, נסיגת צה''ל מעזה, תמורה לשחרור 7 חטופים ו23 גופות.
ביבי סירב להפקיר את שאר החטופים.
אנונימי
מה אשליות?
הכל מול הפנים שלנו.
כמו שעם חיזבאלה שהוא הרבה יותר חזק עשו הסכם וסיימו תמלחמה ונסוגים אז גם עם החמאס ניתן לסיים את המלחמה ולסגת שזה למעשה הדבר שמונע עסקה כוללת, זה דבר ידוע מאוד...
וגם אם רוצים את גרסת השלבים(שזה מיותר) בשביל להגיע לשלב השני והשלישי יהיה צריך לסגת ולהכריז על סיום המלחמה ולהביא את הערבונות לזה...
אז איזה מאמצים עושים?
הכל מול הפנים שלנו.
כמו שעם חיזבאלה שהוא הרבה יותר חזק עשו הסכם וסיימו תמלחמה ונסוגים אז גם עם החמאס ניתן לסיים את המלחמה ולסגת שזה למעשה הדבר שמונע עסקה כוללת, זה דבר ידוע מאוד...
וגם אם רוצים את גרסת השלבים(שזה מיותר) בשביל להגיע לשלב השני והשלישי יהיה צריך לסגת ולהכריז על סיום המלחמה ולהביא את הערבונות לזה...
אז איזה מאמצים עושים?
^
חמאס לא מסכים לשחרר את כל החטופים, הצל חיזבאללה זה היה שונה כי לא היו לו חטופים, וגם שחיזבאללה הוא ארגון חזק יותר מחמאס.
חמאס לא מסכים לשחרר את כל החטופים, הצל חיזבאללה זה היה שונה כי לא היו לו חטופים, וגם שחיזבאללה הוא ארגון חזק יותר מחמאס.
אנונימי