36 תשובות
יש אתר שקוראים לו next ויש שם במחיר טוב והן מושלמות
מקס סטוק. ביגוד.תמנון נראלי
בכל חנויות שיש בגדים לנשים
שואל השאלה:
צודקת^ אבל לא בהכרח
צודקת^ אבל לא בהכרח
לכי לביגוד
אני קונה בשיין
דלטה
דלטה
אני קונה מבוניטה דה מאס
אבל ממש יקר שם
אבל ממש יקר שם
אולי בחנויות כמו פמינה?
fix אולי?
אני אפילו לא יודעת מה המידת חזייה שלי פעם אחת בי שמוניפ וחמש פעם אחת סי שמונים וחמש
זה תלוי בחנות שמוכרת, כל חנות זה גדלים קצת שונים^
אני אישית קונה בפמינה, יש להם שמה מידות גדולות ( כי אמא שלי גם קונה שמה ויש לה מידה מאוד גדולה ) וגם יש להם איכות טובה .
אמריקן איגל אחותי
^גם אני הייתי בגיל 14 עם מידה d , אבל יש גם כן כאלה בנות שלוקחת בשביל הנוחות גם .
אני מידה d80 ואני קונה בויקטוריה סיקרט/פיקס/דלתא
אנונימית
בשיא הכנות קניתי לפני שנתיים משיין והן עדיין מושלמות ובצורה מפתיעה נוחות ושורדות טוב
פשוט צריך לחפש טוב ולקרוא את הביקורות
פשוט צריך לחפש טוב ולקרוא את הביקורות
אורבניקה, דלתא
דלתא
אפרודיטה ופמינה!!!
שואל השאלה:
תודה לכל האנושים הנחמדים
תודה לכל האנושים הנחמדים
דלטא, ויקטוריה סיקרט
אנונימית
יש חזיות מדהימות בשיין,
וגם באליאקספרס.
תראי כמה סגנונות,
תבדקי את השוואת המידות,
ותראי מה מתאים לך.
וגם באליאקספרס.
תראי כמה סגנונות,
תבדקי את השוואת המידות,
ותראי מה מתאים לך.
אנונימי גם בגיל 14 אפשר להיות מידה d מה הקשר רייג' בייט אתה יודע בכלל מה המשמעות של זה?
אנונימית
פמינה
אניdd ומצאתי רק שם.
נראלי החנות הכי טובה
אניdd ומצאתי רק שם.
נראלי החנות הכי טובה
אנונימית
אמריקן איגל והם גם נוחות
פמינה
femina החנות הכי טובה
אנונימית
נרמל (לימון) d:
אתה בן 13.
צא מהשאלה ובכללי מהאתר
והייתה סיבה שהודגש *שאלה לבנות*
אתה בן 13.
צא מהשאלה ובכללי מהאתר
והייתה סיבה שהודגש *שאלה לבנות*
אנונימית
שואל השאלה:
שלא תדעי כמה בנים יש פה
שלא תדעי כמה בנים יש פה
יש בדלתא
מייה לונדון בקניון הזהב בראשון לציון
שיין אבל לא מחזיק להרבה זמן
מייה לונדון בקניון הזהב בראשון לציון
שיין אבל לא מחזיק להרבה זמן
אני קונה רק בדלתא
אנונימית
ויקטוריה סיקרט יש להם את כל המידות שיש
אנונימי עם הרייג' בייט התכוונת קליק בייט יפה שלי קטן?
התחדשות
אנונימית
אני קונה בג'ק קובה אבל זה ממש יקר קניתי חזייה אחת שם והיא ממש טובה אני איתה כל יום
אני מידה e מגיל 13-14 ואני כבר איזה 6 שנים רק עם אותן 4 חזיות ספורט מנייק. יקר (בזמנו עלה 250 לחזייה) אבל מחזיק מאוד יפה ותומך בחזה ומשתלם לטווח הארוך.