5 תשובות
הכי דוגרי
נמאס ממשחקים, חלאס
לבוא ולהגיד בצורה מכבדת, ישר ולעניין עם חיוך ופשוט באופן כללי לבוא בצורה נעימה ומכבדת
את ממש מוצאת חן בעיניי והייתי שמח להכיר אותך יותר. אפשר לקבל את מספר הטלפון שלך?
(לא אינסטגרם, רק מספר טלפון מראה על רצינות אמיתית)
ואם זה מישהו שאני כבר מכירה שאיתי באותה המסגרת
אז לבוא ולהגיד גם בצורה הכי ישירה, לקחת לצד או לקבוע איתי לבד מראש ולהגיד
תקשיבי את באמת מוצאת חן בעיניי ואני באמת אשמח להכיר אותך יותר, תסכימי לצאת איתי לדייט?
אני מרגיש שגם אם תגידי לא, שנינו מספיק בוגרים כדי להמשיך לעבוד אחד עם השני בלי שום מבוכה או מתח מוזר
ככה, הכי ישיר והלוואי הלוואי הלוואי שכולם היו ככה
נמאס ממשחקים, חלאס
לבוא ולהגיד בצורה מכבדת, ישר ולעניין עם חיוך ופשוט באופן כללי לבוא בצורה נעימה ומכבדת
את ממש מוצאת חן בעיניי והייתי שמח להכיר אותך יותר. אפשר לקבל את מספר הטלפון שלך?
(לא אינסטגרם, רק מספר טלפון מראה על רצינות אמיתית)
ואם זה מישהו שאני כבר מכירה שאיתי באותה המסגרת
אז לבוא ולהגיד גם בצורה הכי ישירה, לקחת לצד או לקבוע איתי לבד מראש ולהגיד
תקשיבי את באמת מוצאת חן בעיניי ואני באמת אשמח להכיר אותך יותר, תסכימי לצאת איתי לדייט?
אני מרגיש שגם אם תגידי לא, שנינו מספיק בוגרים כדי להמשיך לעבוד אחד עם השני בלי שום מבוכה או מתח מוזר
ככה, הכי ישיר והלוואי הלוואי הלוואי שכולם היו ככה
פנים מול פנים
לא הייתי רוצה...
אנונימית
בעיקר באינטרקציה חברתית מסוימת שיש כימיה טובה מההתחלה כי רוב הפעמים שהתחילו איתי דרך האינסטגרם זה פחות הלך לכיון רציני אם בכלל לא
עוד לא 18
אבל פנים אל פנים כי זה מראה לי על הביטחון שלו ושהוא לא מתחיל איתי באינסטגרם להעביר את הזמן
אבל פנים אל פנים כי זה מראה לי על הביטחון שלו ושהוא לא מתחיל איתי באינסטגרם להעביר את הזמן
אנונימית