3 תשובות
אני שמה לב להודעה בארכיון בדיליי של עד יומיים גם
אם הם בארכיון כנראה שהם לא מענינים אותי, אז לא.
לא
בחיים לא נכנסתי לארכיון
בחיים לא נכנסתי לארכיון
באותו הנושא: