קרה פעם למישהו שהוא הרגיש אחרי פרידה מבן אדם שהוא בחיים לא היה איתו?
הכרתי איזה מישהו לפני כמה חודשים , והוא התחיל לכתוב לי ובהתחלה לא סבלתי את זה ואז הוא הציא לי לצאת ובאתי לדחות איתו אבל כשנפגשתי איתו לבד הבנתי שהוא בן אדם מהמהם ורציתי לתת לזה צאנס ומאז נפגשנו עוד כמה פעמים והיינו הכי קרובים בעולם ולפני שבוע הרגשתי פתאום שאין לי רגשות עליו ולא רציתי להמשיך להיפגש איתו ולהשלות אותו שיש לי , אז אמרתי לו שצריך לסיים את זה וסיימנו . סיימנו נורא בטוב אבל אני לא חושבת שנשאר ממש בקשר אחרי אבל הוא פשוט גרם לי להרגיש כל כך מיוחדת וטובה והרגשתי פשוט עצמי לידו הוא גרם לי להרגיש בטחון התאהבתי בתחושות שיש לי כשאני איתו , אבל לצערי לא הבן אדם עצמו, ואפילו חשבתי על מישהו אחר לפעמים אבל עיכשוו אני יושבת ובוכה עליו הכי מרר כיאלו נפרדנו אחרי זוגיות ארוכת שנים ואני לא יודעת מה לעשות