13 תשובות
לך לרופא
קח כדור ואולי לך לישון קצת
לישון
לךכת לישוןן
ולקחת כדור
שואל השאלה:
אני לוקח תרופות השאלה איך להעביר את הזמן
סדרה, לישון, לשחק בטלפון, לדבר עם חברים בטלפון
שואל השאלה:
הבעייה שאני מרגיש לא טוב אז אני לא יכול לעשות שום דבר
לך לישון אז, זה יכול לעשות לך טוב
שואל השאלה:
לא יכול לישון,כבר 3 ימים ככה
אולי כדאי שתלך לרופא וגם תיקח אקמול או משהו שיוריד לך את החום אם יש כדי שתרגיש טוב יותר
שואל השאלה:
הייתי אצל הרופא פשוט חבל כל היום לא לעשות כלום
ככה זה כשלא מרגישים טוב