התחברות הרשמה

זה הגיוני להרגיש לחץ נפשי בגלל עבודה?

3 בינואר 2025, 08:20
לחץחרדות    
4 תשובות
כן ברור
E
Esref Tek
כן
ה
הטרול הנדיב
לגמרי חחח
צ
צדיקו
ברור.
אני עובדת שם 10 שנים ועדיין בלחץ וחרדות כמעט תמיד.
בגלל כמה אנשים ואחד ספציפי,
לא בגלל העבודה עצמה שהיא אחלה.
a
another world
באותו הנושא:
הגיוני להרגיש כאב פיזי בגלל כאב נפשי?
זה הגיוני שאני רוצה להקיא בגלל מצב נפשי נוראי?
הגיוני להקיא בגלל מצב נפשי לא טוב?
האם זה הגיוני להיות חולה בגלל מצב נפשי?(וחולה עם 38+ מעלות)
הגיוני שיוצאים לי חצ'קונים בגלל מצב נפשי?
הגיוני שלא נתנו לי תפקידים עם בסיס סגור בגלל פרופיל 64 נפשי?
הגיוני שיש לי כאב פיזי בלב בגלל כאב נפשי?
הגיוני בקושי לאכול בגלל משהו נפשי?
הגיוני שנתפס לי השרירים בידיים בגלל עומס נפשי?
הגיוני להרגיש ממש נורא פיזית ונפשית לפני מחזור ?
האם זה הגיוני להרגיש בחילות קשות ממצב נפשי?