4 תשובות
לא, אבל תצטרכי לחזור שוב להביא את המסמכים שלא הבאת בפעם הראשונה וזה סתם מעצבן. בדיקת שתן וכזה אפשר לעשות גם שם.
אנחנו הלכנו בצו בצוותא מהלימודים והחזירו ושלחו מועד אחר
את תמשיכי את כל ההליכים של הצו ראשון כרגיל, אבל יזמנו אותך לבוא עוד פעם, (אבל את לא תהיי חייבת לבוא, את תוכלי להעלות את זה באתר, העיקר שהם יקבלו את זה).
כן מחזירים אני זוכרת בפירוש