4 תשובות
תזרקי את העטיפות לפח ותהני מהשוקולד אהובה
וואי פעם הביאו לי שוקולד פיסטוק מדובאי וזה היה מחלב של גמל מסתבר חחח איכס

אמור להיות כתוב על החבילה כמה קלוריות ל100 גרם בטח או משהו ותחלקי במשקל של 2 קוביות
אנונימי
לא הרבה, 50-100 קלוריות
תאכלי ובתאבון!