13 תשובות
עדיף לחכות 3 שעות כי מקיאים
שואל השאלה:
חצי כריך?
חצי כריך?
שואל השאלה:
זה ארוחה די קטנה
זה ארוחה די קטנה
תאכל אתה ממש לא תקיא
אני אוכלת שעה וחצי לפני אימוני כוח ולא מרגישה
לפני כושר קרבי לא ממליץ לאכול כלום אחרי הזחילות אתה יכול להקיא גם ארוחה שאכלת לפני יומיים
זה שאת לא זה לא אומר שהשאר לא
את דוגמה יחידה זה אחלה שאת לא מקיאה ומרגישה טוב אבל לרוב זה עושה בחילות וכזה אל תמליצי לו סתם
את דוגמה יחידה זה אחלה שאת לא מקיאה ומרגישה טוב אבל לרוב זה עושה בחילות וכזה אל תמליצי לו סתם
אכלתי בדיוק ככה 40 דקות לפני אימון ולא הקאתי, הכל טוב
ילד אני בסך הכל נתתי המלצה שלי הוא לא היה חייב לקחת אותה זכותי להגיב
יופי
כדי שתרגיש טוב באימון לפעם הבאה כדאי מינימום שלוש שעות לפני
אני אישית מביאה לי לבית ספר ארוחת צהריים ואוכלת ארבע - שלוש שעות לפני אימון
אני אישית מביאה לי לבית ספר ארוחת צהריים ואוכלת ארבע - שלוש שעות לפני אימון
לפעם הבאה אתה תדע גם ככה
כל דבר כבד לפני אימון אתה תקיא
כל דבר כבד לפני אימון אתה תקיא
שואל השאלה:
עדכון, הסתדרתי אבל הרגשתי סביר
עדכון, הסתדרתי אבל הרגשתי סביר
באותו הנושא: