2 תשובות
שואל השאלה:
עשיתי תאונה בלי מכווין אחורי אבל ממש הדבר הכי בקטנה שיכול להיות נשבר המכסה של הפנס האחורי
עשיתי תאונה בלי מכווין אחורי אבל ממש הדבר הכי בקטנה שיכול להיות נשבר המכסה של הפנס האחורי
מה עשית?
באותו הנושא: