25 תשובות
תלוי. מה הגובה של ההורים שלך?
שואל השאלה:
186 אבא ואמא בערך 174
186 אבא ואמא בערך 174
אנונימי
.
כנראה קיבלת את הגנים של אבא אז
יש סיכוי שתגיע לגובה שלו ויש סיכוי שלא
הייתי אומרת שתסיים בסביבות 1.88
יש סיכוי שתגיע לגובה שלו ויש סיכוי שלא
הייתי אומרת שתסיים בסביבות 1.88
זהו כנראה
אולי תגבה עוד קצת
אולי תגבה עוד קצת
שואל השאלה:
מה למה ככה
מה למה ככה
אנונימי
חחח אחלה גובה מה יש לך
.
נראה לי תגבה עוד 2-3 וזהו
הי אני גם חושקת בפרח!
הי אני גם חושקת בפרח!
שואל השאלה:
כי אמרתה תשובה שלא אהבתי
כי אמרתה תשובה שלא אהבתי
אנונימי
שואל השאלה:
מה לא הבנתי למה שחשבו ככה בנים גובהים עד גיל21
מה לא הבנתי למה שחשבו ככה בנים גובהים עד גיל21
אנונימי
^^ פיפי
הא סליחה
שואל השאלה:
לכי לחפש ברווז
לכי לחפש ברווז
אנונימי
כי אתה גבוה יחסית
אגב זה הגובה הכי טוב בעיניי לבן
וביחס לגנים זה גם טוב
אגב זה הגובה הכי טוב בעיניי לבן
וביחס לגנים זה גם טוב
^^ היי צחקתי איתך לא עלייך
186.5
זה הגובה הסופי שלך
יעני מבחינת פוטנציאל, עד כמה אתה יכול להגיע, אז רק עד 186.5 סנטימטר
לא יותר מזה.
אבל לא בטוח שתגיע לשם. אתה צריך לישון טוב, לאכול טוב, ולא להתאמן (יכול לפגוע בגביהה אם אתה לא עושה את זה נכון)
יעני מבחינת פוטנציאל, עד כמה אתה יכול להגיע, אז רק עד 186.5 סנטימטר
לא יותר מזה.
אבל לא בטוח שתגיע לשם. אתה צריך לישון טוב, לאכול טוב, ולא להתאמן (יכול לפגוע בגביהה אם אתה לא עושה את זה נכון)
שואל השאלה:
מה לא יותר מזה
מה לא יותר מזה
אנונימי
בטח תגיע לגובה 1.86 או 87
אני 1.82 בן 15.5 אבא שלי 1.89 ואמא 1.65 עד כמה שבדקתי אני אמור להיות 1.85-1.92
ההורים שלי גבוהים משלך ואני בן 17 ורק 1.78 לצערי הרב תהיה עד 1.85
אם הייתי בן והייתי קוראת את זה הייתי מקנאה
אנונימית
לפי הנוסחא של בנים (ממוצע הורים+ 6.5) אז תהיה 186.5
153
באותו הנושא: