6 תשובות
אני כזה מורידה את הראש באמבטיה ואז שוטפת את השיער (בלי להרטיב את הגוף) כי שפריצר לא עוזר לי מספיק
סוחטת עם מגבת
עושה שביל
מסרקת
מקרנצצת עם מגבת
שמה קרם: אני משתמשת בקרם של סטייל קוראים לסדרה מתולתלות אבל זה מחולק לסוגי שיער (קצת מבלבל להסביר את זה במילים)
אני משתמשת בקטגוריה של שיער גלי
מקרנצצת
מחכה שיתייבש
וזהווו
נשמע הרבה פשוט עשיתי מלא אנטריםם
אגב אני ישנה עם שתי צמות *רפויות* כי אני לא מצליחה לעשות לעצמי אחת אבל גם אחת עובד
מקווה שעזרתייי
בהצלחההה:)
סוחטת עם מגבת
עושה שביל
מסרקת
מקרנצצת עם מגבת
שמה קרם: אני משתמשת בקרם של סטייל קוראים לסדרה מתולתלות אבל זה מחולק לסוגי שיער (קצת מבלבל להסביר את זה במילים)
אני משתמשת בקטגוריה של שיער גלי
מקרנצצת
מחכה שיתייבש
וזהווו
נשמע הרבה פשוט עשיתי מלא אנטריםם
אגב אני ישנה עם שתי צמות *רפויות* כי אני לא מצליחה לעשות לעצמי אחת אבל גם אחת עובד
מקווה שעזרתייי
בהצלחההה:)
אה אבל גם תחפפי את השיער עם מים קרים זה ממש עוזר לשקם אותו כי מים חמים שורפים אותו
קרם וסרום של סקארה +btx
הקרם השחור של נטורל עם הכיתוב הורוד הזה.
וואו תקשיבי תחפפי תעשי צמה מדוייקת ויחסית צמודה ותלכי לישון איתה ואל תפרקי אותה ישר בבוקר תחכי שהיא תתייבש כמעט ולגמרי והשיער שלך יהיה מושלם ואם את רוצה טיפה לשקם אותו או שסתם הוא יהיה נעים ומלא ברק אני ממליצה אחרי החפיפה לשים סרום , אני אישית אוהבת את של לוריאל הכתום
לכי לישון עם צמה