32 תשובות
קודם את העוגיה ואז את כל השאר למרות שלפעמים אני עושה הפוך
אני לא אוהבת קרמבו, אני אוכלת רק את העוגייה
אוקיי, אני יודעת שאני מוזרה אבל: מוציאים את העוגה המשתמשים בה בתור כפית בשביל הקרם (השוקולד הוא כמו כוס) ואחרי שהעוגייה מסתיימת פשוט כמו שאוכלים גלידה
שואל השאלה:
דאם^
דווקא נשמע מגניב אף פעם לא חשבתי לאכול את זה ככה חח
תודה, תודה (:
קודם את הקצפת ואז את העוגיה..
מפרידים את העוגייה מהקצפת ואז משתמשים בעוגייה כמו כפית
נותנת ביס מלמעלה ואז אוכלת את העוגייה והקצפת ביחד כאילו בביס אחד
^^מהה אמאלה העוגיה זה החלק הכי טעיםם
מפרידה את העוגייה מהקרמבו לוקחת ביס מלמעלה תוקעת את העוגייה בפנים ואוכלת הכל ביחד
מורידים את כל הציפוי שוקולד (זורקים אותו שלא תתבלבלו) אוכלים את הקצפת ואז את העוגה בסוף
לא אוכלים.
קרמבו זה לא טעים
פעם ראשונה ואחרונה שאכלתי היה בגן והתחרטתי
מלמעלה כמובן.
^^^^^^^
וואלה זאת שיטה מגניבה אני אנסה אותה מתישהו
אני לא אוכלת קרמבו
בדרך הרגילה, חד קרןן
(או שפשוט להיות בן אדם במקום חד קרן ולאכול עם הפה בצורה שפויה מלמעלה ואז את העוגיה לסוף)
אריאל/ שחר
גם אני אוכלת ככה
מפרקת לעוגיה וקרם אוכלת את הקרם ואז את השוקולד ואז את העוגיה או פשוט במקרו ואז עם כפית
אמ
בעיקרון יותר כיף להתחיל מלמעלה עד שמגיעים לעוגיה
אבל אני מתחילה מלמטה כי קודם מזונות:(
לאכול אתכל השוקולד להוציא כל פעם חתיכה
ואז את הקצף
ואז את העוגיה


או פשוט לאכול את הקרמבו כאילו הקצף+שוקולד ביחד

ואז העוגיה
אנונימית
בתכלס בתכלס לפעמים אני פשוט מכניס את הכל לפה ישר
משאירה אותו לאחים שלי
הופכת אותו תולשת את העוגייה וטובלת אותה בקצפת ובשוקולד
אני לא אוהבת שוקולד
אז אני פשוט הופכת את הקרמבו זורקת את העוגייה ואז אוכלת את הקצפת כמו מעדן ואז נותנת למישהו את השוקולד
שמים במיקרו מערבבים ואז במקפיא וזה כמו גלידת שוקולד קרמבו עם שבבי עוגיות אבל אף פעם לא ניסיתי זה הרגע עלה לי לראש
אני לוקח ביס מלמעלה ואז את השוקולד שמסביב שוברת כזה לתוך הקצפת ואז אוכלת עם החתיכות של השוקולד והקצפת ביחד הכי טעים
שוקולד, קצפת, עוגיה
אני לוחץ בפנים את העוגייה ואז זה שילוב מדהים
ממיסים במיקרו דקה ואוכלים
דוחף לפה הכל ביחד