141 תשובות
אני מסכים איתך אבל חשוב לזכור שזה לא היה המטרה שלהם ובסוף לא יעזור לך להתעצבן
^^ מה צוחק עליה יא מגעיל
זה שהיא שיקרה זה אתה יכול להיפגע אבל לצחוק עליה על מי שהיא זה מגעיל
זה שהיא שיקרה זה אתה יכול להיפגע אבל לצחוק עליה על מי שהיא זה מגעיל
אנונימית
הייתי פשוט נעלמת
אפרד
שואל השאלה:
בעדינות? אני ארגיש כיאלו רימו אותי
בעדינות? אני ארגיש כיאלו רימו אותי
אנונימי
הייתי מתחרפן עליה של החיים אבל ברמות מוגזמות ומעיף אותה כמה שיותר רחוק ממני
אנונימי
אני אפרד ממנו
אוקיי חחח זה קרה לי ואני ברחתי על נפשי
אנונימית
הסיכויים שזה יקרה מאוד נמוכים
אלא אם כן הם עוד לא עשו שינוי ועוד לא יצאו מהארון בכלל ואז זה כזה "אני רוצה לעבור שינוי"
בכל מקרה אני מעדיף גברים טרנסים אז אני אעדיף שהוא יהיה טרנס
אלא אם כן הם עוד לא עשו שינוי ועוד לא יצאו מהארון בכלל ואז זה כזה "אני רוצה לעבור שינוי"
בכל מקרה אני מעדיף גברים טרנסים אז אני אעדיף שהוא יהיה טרנס
תמיד תהיתי איך זה מרגיש לקבל
אנונימי
אומיגד זה נוראי אני לא יודעת אפילו מה לחשוב על זה הייתי חוסמת בכל מקום אפשרי מתחרקת שוטפת את הפה זה דוחה סליחה אם הייתי רוצה לצאת עם בת הייתי יוצאת עם בת.
נפרדת ממנו
הייתי צועקת עליו ושואלת אותו למה הוא לא אמר לי את זה ישר
זה משהו שצריך לדעת ישר שמתחילים לדבר בכלל
הוא פשוט רימה אותי והייתי מגיבה רע
זה משהו שצריך לדעת ישר שמתחילים לדבר בכלל
הוא פשוט רימה אותי והייתי מגיבה רע
הייתי כועסת ממש ועוזבת את הבן אדם כנראה
חד משמעית נפרד, חוץ מזה שהיא טרנסית וואלה לא תומך בזה (לא אכפת לי מגייז ולסביות אבל טרנסים זה יותר מידי)
היא גם שיקרה לי כל הזמן הזה, טראנסית זה דבר שצריך לומר ישר בהתחלה ולא להסתיר
היא גם שיקרה לי כל הזמן הזה, טראנסית זה דבר שצריך לומר ישר בהתחלה ולא להסתיר
אלוהים ישמור מנתקת קשר.
לא נמשך לטראנסים, ולא לשקרנים
אז נפרד ומנתק קשר
אז נפרד ומנתק קשר
זה לא יקרה
זה קרה לך? אין מצב
רואים ישר
רואים ישר
אנונימית
דיי מאוכזב, לא מהעובדה שהיא טרנסית
אלא שלא סמכה עליי מספיק בשביל לספר והייתה צריכה לסבול
בסופו של דבר אני לא בנאדם טרנספובי
אלא שלא סמכה עליי מספיק בשביל לספר והייתה צריכה לסבול
בסופו של דבר אני לא בנאדם טרנספובי
ינתק קשר בעדינות ויגיד שלא מתאים
אני אצא אם טראנסית אבל לא להגיד לי לפני זה די פגיעה באמון
אשאר איתה/ו
לא אכפת לי
לא אכפת לי
ממשיך לצאת איתה כי היא בת לכל דבר
אנונימי
^^זה לא בת. זה לא נולד בת. תפסיקו לבלבל תביצים
אנונימית
איכ. שלא נדע.
אנונימית
אין לי בעיה עם טראנסים אבל העובדה שהוא חשב שזה לא משהו שאני אמורה לדעת קצת חמור בעיניי
נשארת איתה
שואל השאלה:
חייב להבין תאנשים שהטעם שלהם זה טראנסים
חייב להבין תאנשים שהטעם שלהם זה טראנסים
אנונימי
זה לא הטעם פשוט זה לא בהכרח מפריע לכולם
היה אפילו יותר מושך אותי טרנסיות יותר מושכות מנשים רגילות
אנונימי
שואל השאלה:
^ כן, על השריטה הזאת דיברתי
^ כן, על השריטה הזאת דיברתי
אנונימי
זה לא טעם אני פשוט לא שופטת בן אדם לפי מה שיש לו בין הרגליים כי אני לא מגעילה
יש הרבה גברים שנמשכים לטרנסיות
אתם לא מבינים כמה
אתם לא מבינים כמה
אנונימי
כל אחת שתשקר לי במערכת יחסים עפה.
לא אסבול שקרים או בגידות.
לא אסבול שקרים או בגידות.
ארצה להיפרד כי אני אישית רוצה להביא ילדים לעולם עם מישהי בעלת רחם
חוץ מזה, זה נורא יגעיל אותי, ולא כי אגלה שהיא טרנסית, אלא כי היא לא טרחה אפילו לומר לי
חוץ מזה, זה נורא יגעיל אותי, ולא כי אגלה שהיא טרנסית, אלא כי היא לא טרחה אפילו לומר לי
אני אפרד אבל אני אעשה את זה יפה כי יעני אני פחות בקטע אבל כל אחד מה שהוא אוהב
הייתי אומרת שזה לא מתאים לי ושהיא נחמדה אבל אל
לא*
לא מתאים כי אני רוצה מישהו שאני יכולה להביא איתו ילדים.
אנונימית
אתם אבל לא מבינים איזה מפחיד זה חסר שאתה טראנס. לא תמיד זה קל בהתחלה. והעובדה שבמערכת יחסים זה הופך אותך לשום דבר חוץ ממין וצעצוע למיטה כי זה מה שמשנה למלא אנשים זה קשוח. מילא אם אתה רוצה ילדים ביולוגיים סבבה שום דבר רע גם אם אתה לא נמשך לזה זה סבבה לגמרי ומובן. אבל המחשבה מלחיצה. זה לא שהם שיקרו לכם מההתחלה. תחשבו קצת על הצד השני בכיאת.
אנתק את הקשר
גם בגלל השקר וגם כי אני לא אוהבת פוסי בלי נדר
עריכה: על מה המינוס חיימשלי אני פשוט לא רוצה טרנס וזה לא בקטע טרנספובי פשוט לא בא לי
גם בגלל השקר וגם כי אני לא אוהבת פוסי בלי נדר
עריכה: על מה המינוס חיימשלי אני פשוט לא רוצה טרנס וזה לא בקטע טרנספובי פשוט לא בא לי
האמת היא שאני בי אז זה ממש סבבה לי אבל מובן לי אם סטרייטים פחות מרגישים בנוח פשוט צריך להיות עדינים כי לאף אחדלא הייתה כוונה רעה :)
וואי לא ציפיתי לככ הרבה טרנסופוביה
וואי לא ציפיתי לככ הרבה טרנסופוביה
הייתי נפרדת לא בגלל שיש לי בעיה עם בנות לשעבר למרות שאני סטרייטית
היה צריך להגיד לי את זה לפני פשוט
היה צריך להגיד לי את זה לפני פשוט
אנונימית מגזימה ברמות אבל
לא אכפת לי בשיט אני מניחה שזה כאילו בכלל לא בעיה גם כי אני בי-רומנטית אבל אני אישית חושבת שאם הבעיה היא גם באיבר מין לאנשים אני יכולה להבין אבל אם יש בעיה בכללי לאנשים למרות שעשו ניתוח נגיד אני חושבת שזה מאוד סתום ואני לא ארצה להיות בחברת אדם כזה ככ-
אני לא מגזימה , אתה חושב שבגלל שאדם לא מרגיש בנוח לספר שהוא טרנסגנדר אז הוא יכול לכפות את הרצון שלו לשכב עם אדם מבלי לספר לו דבר כזה?
זאת בחירה שלי האם לשכב איתו או לא , הוא לא יכול לכפות דבר כזה עלי (כן אם הוא לא מספר את הפרט הזה זה להשיג דבר במרמה)
זאת בחירה שלי האם לשכב איתו או לא , הוא לא יכול לכפות דבר כזה עלי (כן אם הוא לא מספר את הפרט הזה זה להשיג דבר במרמה)
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית צודקת
אנונימית צודקת
אנונימי
הם בטח יברחו, יכעסו שלא סיפרת מההתחלה
יכולה להבין אותם
למה שגבר סטרייט ירצה לצאת עם אישה שיש לה איבר מין גברי ובלי רחם? הוא צריך להיות בשביל זה ביסקסואל או גיי
יכולה להבין אותם
למה שגבר סטרייט ירצה לצאת עם אישה שיש לה איבר מין גברי ובלי רחם? הוא צריך להיות בשביל זה ביסקסואל או גיי
לא מפריע לי אבל זה משהו שצריך להגיד בהתחלה של זוגיות
^^אבל אם הם שכבו אז אובייסלי שהיא עשתה ניתוח ואין לה איבר גברי
ושמעי רחם... לי יש רחם ואני לא מעוניינת להשתמש בו
ושמעי רחם... לי יש רחם ואני לא מעוניינת להשתמש בו
אנונימית
אנונימית ממש לא מגזימה
באיזה סרט נראה לכם שזה סביר להסתיר דבר כזה
באיזה סרט נראה לכם שזה סביר להסתיר דבר כזה
אנונימית
אני אנתק בעדינות את הקשר ואגיד את האמת.
אין סיבה לשקר.
אין סיבה לשקר.
מי אמר שזה סביר? אבל אין פה כפייה כמו שהיא רשמה
אנונימית
עוזבת
מצטערת לא אוהבת כאלה
ועוד שיקר לי
בכלל חי בסרט
מצטערת לא אוהבת כאלה
ועוד שיקר לי
בכלל חי בסרט
^^^ יש
זה בדיוק כמו שהיא אמרה זה נקרא קבלת דבר במרמה
זה בדיוק כמו שהיא אמרה זה נקרא קבלת דבר במרמה
אנונימית
לא מפריע לי אבל זה תלוי בכל בן אדם לחוד.
אנונימית
למה אתם עושים מינוס לכל מי שאומר שהוא יפרד? יש אנשים שפשוט לא רוצים להיות בזוגיות עם טרנס ית מה הבעיה בזה ברצינות כאילו מה אתם רוצים
אנונימית
לילה טוב נעם!
שיקרה לך? איך?
שואל השאלה
רימו אותך? איך?
ולשאלתך- ממשיך כמו מה שהיה לפני
שיקרה לך? איך?
שואל השאלה
רימו אותך? איך?
ולשאלתך- ממשיך כמו מה שהיה לפני
אני אכעס על ההונאה, אם היא הייתה מגלה בדייט שלישי הייתי אומר שלא מתאים ומאחל לה הצלחה עם מי שבסדר עם זה, אבל לשמור את זה בסוד חודשים זה הונאה לכל דבר.
מדי פעם הייתי מחפש תמונות שלה בגוגל ואם הייתי רואה שהיא עם מישהו אחר הייתי מודיע לו שהיא טרנסית (אני לא יעשה דבר לא מוסרי, אבל נקמה היא דבר מצוין כשהיא גורמת לי למנוע פגיעה באחרים).
מדי פעם הייתי מחפש תמונות שלה בגוגל ואם הייתי רואה שהיא עם מישהו אחר הייתי מודיע לו שהיא טרנסית (אני לא יעשה דבר לא מוסרי, אבל נקמה היא דבר מצוין כשהיא גורמת לי למנוע פגיעה באחרים).
^
endless888
מה זאת אומרת אין דבר כזה טרנסית?
endless888
מה זאת אומרת אין דבר כזה טרנסית?
לא מפריע. אני פשוט חושבת שלא תהיה לה בעיה מההתחלה לומר לי כי אני גם אומר שאני פאן
תובעת לו את החיים
זה להשיג דברים במרמה !
אם זה נוגד את הערכים שלך או העקרונות שלך זאת רמאות.
מילא רק לצאת אבל שזה גובל במגע מיני זה לא צחוק .
אני לא אומרת עכשיו שהם צריכים ללכת עם שלט על המצח שהם טרנסג'נדרים , אבל כשמתחילים לצאת עם מישהו ראוי שהם יספרו את הפרט הכל כך גדול הזה
כי זה גם החלטה של הצד השני אם לצאת עם אדם כזה .
זה להשיג דברים במרמה !
אם זה נוגד את הערכים שלך או העקרונות שלך זאת רמאות.
מילא רק לצאת אבל שזה גובל במגע מיני זה לא צחוק .
אני לא אומרת עכשיו שהם צריכים ללכת עם שלט על המצח שהם טרנסג'נדרים , אבל כשמתחילים לצאת עם מישהו ראוי שהם יספרו את הפרט הכל כך גדול הזה
כי זה גם החלטה של הצד השני אם לצאת עם אדם כזה .
אנונימית
אבל מה זאת אומרת "נפרד כי לא נמשך לטרנסיות"? אבל הינה עובדתית יצאת איתה במשך חודשיים וכנראה שפיתחת כבר רגשות
וחוץ מיזה התגובות האלימות פה גועל
וחוץ מיזה התגובות האלימות פה גועל
אנונימית
ילך. הסיבה המרכזית כי הסתיר משהוא שקריטי בכוונה והסיבה השניה לא רוצה לצאת אם טרנסית(לא יקרה כי יקח את הזמן וידע פרטים לפני שנתקדם
יעוף ממנה זה סוד ענק
לא הבנתי איך אפשר "להתנשק ומעבר לזה אפילו" ולא לגלות שבת הזוג שלך טראנסית.
בידיוק^^^^
אם טרנס/יות יעלו את הנושא על השיחה הראשונה אז הרוב לא יבחרו להמשיך ויפסלו מראש למרות שיש מצב לזוגיות, לומר את זה אחרי כמה דייטים שיש כבר קשר וביטחון אז אין שום בעיה
כמו שאני לא אומר בדייט ראשון שאני לא רוצה ילדים
אותו הדבר, לא?
אם טרנס/יות יעלו את הנושא על השיחה הראשונה אז הרוב לא יבחרו להמשיך ויפסלו מראש למרות שיש מצב לזוגיות, לומר את זה אחרי כמה דייטים שיש כבר קשר וביטחון אז אין שום בעיה
כמו שאני לא אומר בדייט ראשון שאני לא רוצה ילדים
אותו הדבר, לא?
אנונימית
אני האנונימית שהגיבה כאן ..
אני מבינה את הרצון להפוך את המושג הזה טרנסג'נדרים למשהו שהוא נורמאלי ( ואני מקבלת כל עוד זה לא פוגע באיש שכל אחד יחייה איך שבא לו) אבל אתם לא יכולים לא לנרמל אדם שהוא לא מעוניין לצאת עם טרנסג'נדרים .
וכל אלה שעושים כאן מינוסים למי שחושב אחרת מהם , שימו לב שאתם סותרים את עצמם .
מצד אחד אתם רוצים שיקבלו אנשים איך שהם , ומצד שני לא מקבלים אנשים שמעוניינים רק בבני זוג שהם גבר/אישה ביולוגיים .
אני מבינה את הרצון להפוך את המושג הזה טרנסג'נדרים למשהו שהוא נורמאלי ( ואני מקבלת כל עוד זה לא פוגע באיש שכל אחד יחייה איך שבא לו) אבל אתם לא יכולים לא לנרמל אדם שהוא לא מעוניין לצאת עם טרנסג'נדרים .
וכל אלה שעושים כאן מינוסים למי שחושב אחרת מהם , שימו לב שאתם סותרים את עצמם .
מצד אחד אתם רוצים שיקבלו אנשים איך שהם , ומצד שני לא מקבלים אנשים שמעוניינים רק בבני זוג שהם גבר/אישה ביולוגיים .
אנונימית
עשו מינוסים לאנשים רשמו תגובות אלימות^
אנונימית
בשלב הזה כבר אין מה לחשוב יותר מידי על זה הכל טוב
^^^^ כן זה אותו דבר וזה ממש לא בסדר. זה בדיוק העניין
זה בדיוק קבלת דבר במרמה
אתה מסתיר משהו לא מתוך תמימות או סתם כי לא יצא לספר, אתה מסתיר בכוונה מתוך ידיעה ברורה שאם תספר הבן אדם השני לא יהיה שם. אז אתה משקר כדי שישאר.
זה בדיוק קבלת דבר במרמה
אתה מסתיר משהו לא מתוך תמימות או סתם כי לא יצא לספר, אתה מסתיר בכוונה מתוך ידיעה ברורה שאם תספר הבן אדם השני לא יהיה שם. אז אתה משקר כדי שישאר.
אנונימית
בדיוק יש סיבה שמסתירים , כי כנראה האדם שמולו לא יהיה בעניין , אז הם מעדיפים לשקר .
אבל שוכחים שגם לאדם מולם יש זכות לדעת עם מי הם יוצאים .
אבל שוכחים שגם לאדם מולם יש זכות לדעת עם מי הם יוצאים .
אנונימית
להגיד שאתה טרנס צריך דייט ראשון אתה סתם משלה בן אדם ויגרום לו לפתח רגשות ויכאב גם לך אחרי שהוא לא ירצה(אישית לוקח את הזמן אז לא יקרה לי מקרה כזה אבל לרוב האנשים זה יכול להיות פ*ק רציני
^^ בדיוק
דרך אגב וש מקרים שזה פלילי לא יודעת ספציפית על טראנס אבל יש דברים שאם מסתירים ומשקרים ושוכבים עם מישהו זה יכול להיחשב בחוק לאונס
דרך אגב וש מקרים שזה פלילי לא יודעת ספציפית על טראנס אבל יש דברים שאם מסתירים ומשקרים ושוכבים עם מישהו זה יכול להיחשב בחוק לאונס
אנונימית
יברח..
גם לא גילתה אמת ואם אני יוצא זה למטרת חתונה ובשביל להביא ילדים אז מעדיף מישהי אמיתית עם רחם והכל..
וואלה התבאס על עצמי שלא שמתי לב..
גם לא גילתה אמת ואם אני יוצא זה למטרת חתונה ובשביל להביא ילדים אז מעדיף מישהי אמיתית עם רחם והכל..
וואלה התבאס על עצמי שלא שמתי לב..
אנונימי
^^^^^זאת לא זה ממש לא ידיעה ברורה שהבן האדם השני יעזוב... עובדתית יש פה תגובות שזה לא יפריע להם
אנונימית
^ אין בעיה אז שיספר.
אנונימית
^^^^מה זאת אומרת איך בנאדם טראנס ישכב עם מישהו וזה יחשב אונס?
הם יודעים עם מה הם שוכבים, אם עשו את הניתוח או לא עשו את הניתוח אפשר לראות עם מי אתם עושים את זה.
הם יודעים עם מה הם שוכבים, אם עשו את הניתוח או לא עשו את הניתוח אפשר לראות עם מי אתם עושים את זה.
^ אמרתי אני לא יודעת אם ספציפית לטראנס זה נחשב
אבל באופן כללי לרמות מישהו/זהות בדויה/שקרים משמעותיים ולשכב איתו כשהוא חושב בעצם שאתה מישהו אחר ממי שאתה- יש מקרים שזה יכול להיחשב בחוק כאונס
כי זה לא נחשב בהסכמה
היא הסכימה לשכב עם מישהו אחר, עם מי שהיא חשבה שהוא, לא עם הבן אדם שבאמת שם
אבל באופן כללי לרמות מישהו/זהות בדויה/שקרים משמעותיים ולשכב איתו כשהוא חושב בעצם שאתה מישהו אחר ממי שאתה- יש מקרים שזה יכול להיחשב בחוק כאונס
כי זה לא נחשב בהסכמה
היא הסכימה לשכב עם מישהו אחר, עם מי שהיא חשבה שהוא, לא עם הבן אדם שבאמת שם
אנונימית
בהגדרה אונס זה לעשות יחסי מין בצורה שלא היית מסכימה להם דם אם הוריד כונדום בעמצה אותו דבר פה. אבל זה לא אונס כי אין אונס גברים בחוק
על אלו שאמרו שהוא לא יוצא מהארון, אני תומך בטרנסים (יש מקרים שאני חושב שזה לא נכון, ויש מקרים שכן, אבל זה לא בחירה שלי, וגם במקרים שהייתי ממליץ לא לעשות שינוי, אתמוך באדם במה שהוא בחר)
אבל זה לא מצדיק דבר שכלפי בן הזוג הוא הונאה, למרבה הצער שינוי מין הוא לא הופך פיזית את כל המאפיינים, ולהרבה מאוד אנשים (על פי got בערך חצי) זה מפריע.
אבל זה לא מצדיק דבר שכלפי בן הזוג הוא הונאה, למרבה הצער שינוי מין הוא לא הופך פיזית את כל המאפיינים, ולהרבה מאוד אנשים (על פי got בערך חצי) זה מפריע.
אני לא חושבת שלא להגיד את זה זה לנסות לגרום להם להישאר. זה פשוט קל יותר להכיר בנאדם מבלי ישר לפחד שישפטו אותך על מי שאתה על ההתחלה.
דייט ראשון לא מבטיח כלום קודם כל מכירים ואם רואים שזה הולך לאינשהו צריך להתחיל לדבר על דברים רציניים
זה קשה לצאת לזרים מהארון אף אחד לא בא אל בנאדם זר להתחיל איתו ואז אומר אגב אני טרנסג'נדר
זה יכול גם לשנות את דעת הצד השני על העניין בסוף.
לא יוצאים ככ מהר מהארון בפני אנשים זה קשה וצריך להתחשב בעובדה הזאת.
דייט ראשון לא מבטיח כלום קודם כל מכירים ואם רואים שזה הולך לאינשהו צריך להתחיל לדבר על דברים רציניים
זה קשה לצאת לזרים מהארון אף אחד לא בא אל בנאדם זר להתחיל איתו ואז אומר אגב אני טרנסג'נדר
זה יכול גם לשנות את דעת הצד השני על העניין בסוף.
לא יוצאים ככ מהר מהארון בפני אנשים זה קשה וצריך להתחשב בעובדה הזאת.
זה לא אונס בשום צורה^^^ גבר גבר אישה אישה וואטאבר מה
אנונימית
בגלל זה אמרתי דייט שלישי (בתשובה הראשונה)
להיות טרנס לא משנה את הזהות שלך, אם בנאדם יהפוך את זה לסיבה ללכת למשטרה כנראה שזה לגמרי בגלל שהוא טרנספוב כי אתה רצית להיות שם כשזה קרה ולא ידעת שפעם הם היו המין השני אבל בכל מקרה אני אישית חושבת שאף אדם לא יחשוב שזה פייר לא להגיד את זה לפני שהם שוכבים.
אני חושבת שזה טיפה מוזר שאנשים אומרים שזה דבר רע שלא אמרו להם זה קשה מאוד לצאת מהארון וזה סוג של הדבר הראשון שחושבים עלייך ככה אתה כבר לא רק בנאדם אתה טראנסג'נדר וזה לא דבר באמת רע או משהו כזה אז להסתיר את זה לטיפה כדי להרגיש בנוח עם להגיד את זה זה חשוב ואם הבעיה היא באיבר המין בסוף זה דבר שתדעו עליו דיי מהר אי אפשר להסתיר את זה אם יש בכוונה לעשות דברים עם הבת.ן.ני זוג ואז תמיד אפשר ללכת אחורה ולהגיד שזה לא מתאים
אמאלה איך כל המלקקי להטב מתרגזים על התשובות פה ועושים מינוסים אני משתינה
זה הונאה, אני אתמוך בטרנסים כשהם לא מרמים, אבל לגרום לאדם ש50% שזה פוסל אצלו לבנות עליך (ולשלם) זה רמאות, אני מבין שקשה לה, אבל לרוב הפושעים היתה ילדות קשה,
אם יש קייס אני אתבע.
אם יש קייס אני אתבע.
אףאחד לא עושה מינוסים למי שמגיב בצורה שפויה, בחירה של כל אחד ועניין של משיכה
מי שמגיב שהוא יתן לה בעיטה בפנים אז יקביל מינוסים
מי שמגיב שהוא יתן לה בעיטה בפנים אז יקביל מינוסים
אנונימית
המינוסים לא ישנו את דעתו של מי שיבעט לה בפנים^^
נכון... אבל לאדם שקורא את זה עכשיו או בעתיד הוא יבין שהתגובה הזאת לא מקובלת
תגובה של אלימות
תגובה של אלימות
אנונימית
מינוסים זאת דרך להראות דעה כמו שאתה עושה אף אחד לא מנסה לאיים עלייך איתם בייב
אה... טוב... יפה וסליחה שפגעתי❤
כי דעה של בן ילד נער בן 16 רלוונטית חחח! חחח!
כי דעה של בן ילד נער בן 16 רלוונטית חחח! חחח!
אנונימית
"אף אחד לא עושה מינוסים למי שמגיב בצורה שפויה"
מי אתה שתחליט מה שפוי ומה לא ?
ליטרלי עושים מינוסים על תגובות הכי מכבדות שיש כי הם לא חושבים כמוכם
אתם ילדים שלא התבגרו עדיין אז אני אגלה לכם סוד..
יש אנשים שמקבלים טרנסים לסביות הומואים ועדיין לא יבחרו לצאת איתם זה לא אומר שהם לא שפויים , או לא מקבלים אותם בחברה.
לכל אחד יש זכות בחירה מה לעשות עם חייו האישיים .
מי אתה שתחליט מה שפוי ומה לא ?
ליטרלי עושים מינוסים על תגובות הכי מכבדות שיש כי הם לא חושבים כמוכם
אתם ילדים שלא התבגרו עדיין אז אני אגלה לכם סוד..
יש אנשים שמקבלים טרנסים לסביות הומואים ועדיין לא יבחרו לצאת איתם זה לא אומר שהם לא שפויים , או לא מקבלים אותם בחברה.
לכל אחד יש זכות בחירה מה לעשות עם חייו האישיים .
אנונימית
להגיב שהוא יתן לה בעיטה לפנים זה שפוי?!
מי את שאת חושבת שזה שפוי
ומתוקה אני לא ילדה... יותר גדולה ממך זה בטוח וממש רשמתי שזה עניין של בחירה ומשיכה
אף אחד לא בא בתלונות לבחירות שרשמו פה, אני בעצמי לא בטוח הייתי יוצאת עם טרנס
מי את שאת חושבת שזה שפוי
ומתוקה אני לא ילדה... יותר גדולה ממך זה בטוח וממש רשמתי שזה עניין של בחירה ומשיכה
אף אחד לא בא בתלונות לבחירות שרשמו פה, אני בעצמי לא בטוח הייתי יוצאת עם טרנס
אנונימית
יפרד
מצחיק אותי כמה אנשים כועסים על מקרה שלא קרה שהם הכניסו לעצמם לראש
אני, בתור גבר טרנס, אומר לכם ישר-כמעט אף טרנס שכבר התחיל את השינוי לא ישקר לבן זוג שלו. גם אם לא רואים וגם אם כן רואים. למה? בדיוק בגלל התגובות האלימות שענו פה. תופתעו או לא אבל התגובות האלימות האלה קורות גם במציאות. בגלל זה יש יום זיכרון טרנסי שמציינים פעם בשנה. כי כל שנה נרצחים מאות טרנסים וטרנסיות ברחבי העולם. אותי ניסו לרצוח אנשים זרים ברחוב כי אני טרנס, אני לא אסכן את החיים שלי ואכנס למערכת יחסים עם בן אדם בלי שאדע איך הוא יגיב לזה שאני טרנס.
אף טרנס/ית לא רוצים לעבוד על אנשים ולצאת איתם בלי שהם יגלו, זה לא איזשהו תחביב של הקהילה הטרנסית. אנחנו רוצים שהאנשים שאוהבים אותנו יאהבו אותנו כמו שאנחנו. את המקרים שבהם אנשים לא סיפרו למי שהם יצאו איתם אחרי השינוי אפשר לספור על אצבעות.
אני, בתור גבר טרנס, אומר לכם ישר-כמעט אף טרנס שכבר התחיל את השינוי לא ישקר לבן זוג שלו. גם אם לא רואים וגם אם כן רואים. למה? בדיוק בגלל התגובות האלימות שענו פה. תופתעו או לא אבל התגובות האלימות האלה קורות גם במציאות. בגלל זה יש יום זיכרון טרנסי שמציינים פעם בשנה. כי כל שנה נרצחים מאות טרנסים וטרנסיות ברחבי העולם. אותי ניסו לרצוח אנשים זרים ברחוב כי אני טרנס, אני לא אסכן את החיים שלי ואכנס למערכת יחסים עם בן אדם בלי שאדע איך הוא יגיב לזה שאני טרנס.
אף טרנס/ית לא רוצים לעבוד על אנשים ולצאת איתם בלי שהם יגלו, זה לא איזשהו תחביב של הקהילה הטרנסית. אנחנו רוצים שהאנשים שאוהבים אותנו יאהבו אותנו כמו שאנחנו. את המקרים שבהם אנשים לא סיפרו למי שהם יצאו איתם אחרי השינוי אפשר לספור על אצבעות.
יהודה@
מה לעזאזל-
זאת בעיה שלך
היא לא הכריחה אותך לשלם עליה
זאת הייתה הבחירה שלך
מה לעזאזל-
זאת בעיה שלך
היא לא הכריחה אותך לשלם עליה
זאת הייתה הבחירה שלך
אין לי כוח0
נכון אני לא קשורה לדיון אבל זאת באמת שאלה ככ מטומטמת, זה כמו שאני אשאל מה הבעיה לרצוח, או לאנוס, זה לא מוסרי וזה אלים, וזה יוצר סביבה של אנרכיה.
נכון אני לא קשורה לדיון אבל זאת באמת שאלה ככ מטומטמת, זה כמו שאני אשאל מה הבעיה לרצוח, או לאנוס, זה לא מוסרי וזה אלים, וזה יוצר סביבה של אנרכיה.
זה לא קרה, אבל זה הונאה-גם סיימון לבייב לא הכריח לשלם.
(הנושא העיקרי זה לא הכסף, זה עוד בונוס)
(הנושא העיקרי זה לא הכסף, זה עוד בונוס)
אם זאת הונאה אתה מוזמן לפנות לעורך דין... בהצלחה לך בזה
אנונימית
אין כוח0
אתה לא משפיל אותי... קצת חי בסרט מצידך לחשוב שאתה יכול להשפיל אותי ורשמת 3 מגילות ואו... אני ממש לא הולכת לקרוא את השטויות שלך
אתה לא משפיל אותי... קצת חי בסרט מצידך לחשוב שאתה יכול להשפיל אותי ורשמת 3 מגילות ואו... אני ממש לא הולכת לקרוא את השטויות שלך
אנונימית
^אני מת
בטוח קראת ואין לך מה להגיב אז את כתבת את זה
בטוח קראת ואין לך מה להגיב אז את כתבת את זה
אנונימי
אני אמורה להגיב על זה? יש פה מה להגיב? כיאלו ילד בן 8 רשם את זה
אנונימית
תתחילי מלדעת איך לכתוב,אחותי
אנונימית
תתחיל מלדעת איפה לשים סימני פיסוק, אחי
אנונימית
ברו אני בת
תתחילי מלדעת לקרוא
תתחילי מלדעת לקרוא
אנונימית
וברור שזה אותו אחד רק מהאנונימי חח ח.. ח לא מצחיק
אנונימית
^תתפלאי אבל לא
אנונימי
אז מי דיבר אלייך? ואיפה השגיאת כתיב
אנונימית
אני לא אפרד ממנו/ממנה
אני פשוט אדבר איתם ואנסה להבין אותם ושהם יבינו אותי...
לא אכפת לי אם זה בן או בת...העיקר שהם יהיו אנשים טובים עם אישיות טובה ושיאהבו אותי
אני פשוט אדבר איתם ואנסה להבין אותם ושהם יבינו אותי...
לא אכפת לי אם זה בן או בת...העיקר שהם יהיו אנשים טובים עם אישיות טובה ושיאהבו אותי
זה יוריד לי
כי היא גם שיקרה לי
ואני גם לא נמשך לכאלו
למרות שאני בעצמי גבר טרנס
אבל מי יודע מה יקרה ברגע האמת
כי היא גם שיקרה לי
ואני גם לא נמשך לכאלו
למרות שאני בעצמי גבר טרנס
אבל מי יודע מה יקרה ברגע האמת
בוכה
חולת נפש
חולת נפש
אנונימית
כי אתה... שיא הבריאות הנפשית
אנונימית
^סתכלי מה כתוב... זה בת רשמה לך
אנונימי
מה עובר עלייך אישה
אנונימית
סתכל טוב מה כתוב... לא מעניין לי מי רשם
אנונימית
גברת לכי לטיפול
אנונימית
איפה השפלת אותי? חיפשתי חיפשתי ולא מצאתי
טוב לא ציפיתי ליותר מילד בן 16
טוב לא ציפיתי ליותר מילד בן 16
אנונימית
אז לכי לבדיקת ראייה כי הרבה פה ראו את זה
אנונימית
שרשמת לי "טיפשה" זאת השפלה? חחח! ואו... אני ממש בוכה עכשיו): באסה
אנונימית
אה אתה כיאלו מחכה לתגובה על השטויות שרשמת? אוקיי... אני על זה
אנונימית
"רשמת "אף אחד לא עושה מינוסים למי שמגיב בצורה שפויה", שימי לב איך את אומרת שהדעה שלי לא משנה אבל את אשכרה הזכרת משפט שאת אמרת וירדת על עצמך. הדעה שלי עדיין לא רלוונטית לייד הדעה שלך?"
אף אחד לא עשה מינוסים לאנשים שהגיבו "מנתק קשר בעדינות" "נפרד כי זה לא מתאים לי" "אני רוצה ילדים ביולוגים"...
וההפך הם קיבלו פלוסים והדעה שלהם חשובה ורלוונטית ולרגע לא אמרתי שלא.
הדעה שהתכוונתי שהיא לא שפויה אלה התגובות של "בועט לו בפנים" "מתחרפן עליה של החיים" תגובות *אלימות* ולא אין להן מקום.
אף אחד לא עשה מינוסים לאנשים שהגיבו "מנתק קשר בעדינות" "נפרד כי זה לא מתאים לי" "אני רוצה ילדים ביולוגים"...
וההפך הם קיבלו פלוסים והדעה שלהם חשובה ורלוונטית ולרגע לא אמרתי שלא.
הדעה שהתכוונתי שהיא לא שפויה אלה התגובות של "בועט לו בפנים" "מתחרפן עליה של החיים" תגובות *אלימות* ולא אין להן מקום.
אנונימית
אני מחליטה מה שפוי ומה לא? לא...
אלימות זה לא שפוי.
והציטוטים בתגובה השניה שלך אלה לא תגובות שלי... כנראה אנונימית אחרת
אלימות זה לא שפוי.
והציטוטים בתגובה השניה שלך אלה לא תגובות שלי... כנראה אנונימית אחרת
אנונימית
והתגובה השלישית שלך... שואו זה מביך אבל יאלה
נכון אמרתי ש" לכל אחד יש זכות בחירה מה לעשות עם חייו האישיים." מה הבעיה?
אתה בעצם אומר וטוען שאם לכולם יש זכות בחירה אז גם לך יש זכות בחירה לבחור באלימות? לא... זה לא עובד ככה למזלנו
אתה לא יכול לשבור לטרנס את האף... כי זה לא באלך טוב, זה פ ש ע ואלימות
אין לך שום זכות לפגוע באדם שפשוט לא באלך טוב ולא לא אני החלטתי את זה כמו שאתה חושב...
נכון אמרתי ש" לכל אחד יש זכות בחירה מה לעשות עם חייו האישיים." מה הבעיה?
אתה בעצם אומר וטוען שאם לכולם יש זכות בחירה אז גם לך יש זכות בחירה לבחור באלימות? לא... זה לא עובד ככה למזלנו
אתה לא יכול לשבור לטרנס את האף... כי זה לא באלך טוב, זה פ ש ע ואלימות
אין לך שום זכות לפגוע באדם שפשוט לא באלך טוב ולא לא אני החלטתי את זה כמו שאתה חושב...
אנונימית
ואני לא אמרתי שאתה לא חכם... התגובות שלך מראות את זה לבד שאתה נער בן 16 שיש לו עוד ללמוד
"באמא שלי כאילו אתם באמת על הזין שלי איך נראלכם שאני מגיב לזה?"
" הדעה שלכם פחות משנה מדעה של חתול מת. מתי שתביני את זה את תהיי צעד אחד יותר קרוב להיות טיפשה."
וזה עוד לפני שבכלל רשמתי לך משהו
"באמא שלי כאילו אתם באמת על הזין שלי איך נראלכם שאני מגיב לזה?"
" הדעה שלכם פחות משנה מדעה של חתול מת. מתי שתביני את זה את תהיי צעד אחד יותר קרוב להיות טיפשה."
וזה עוד לפני שבכלל רשמתי לך משהו
אנונימית
אני לא הגבתי בצורה אלימה , אולי יש כאן עוד תגובות של בנות שבחרו להגיב באנונימיות תגובות אלימות.
וכן אני מקבלת נטייה מינית של כל אדם , ועם זאת לא אצא עם טרנסג'נדרים .
לא אמרתי שאלימות זה שפוי !
מה שהתכוונתי כשאמרתי שלכל אדם יש את הבחירה מה לעשות בחייו האישיים , היא הבחירה אם לצאת/לשכב עם טרנסגנדר (לכן חשוב שאם אדם עבר שינוי מין הוא כן יספר לאדם שיוצא איתו, כי מגיע לו לדעת ולהחליט אם מתאים לו או לא).
כמו שאפשר לפסול לצורך העניין על נראות , וזה בסדר כי זה עניין של טעם , אותו דבר לגבי נטייה מינית (לדוגמא גבר שהוא בי ) אז זה ממש בסדר לפסול גבר כי הוא טרנסגנדר . (לפסול מבחינה רומנטית הכוונה)
זה לא אומר שאני שונאת טרנסג'נדרים !
זה משהו שאני לא נמשכת אליו .
גם מבחינת דת זה לא מתאים לי.
( כמו שבגלל הדת אני לא אשכב עם גוי).
מה שאני אומרת זה שצריך לקבל גם את הקול הזה .
ובאופן כללי מי שרוצה שיקבלו אותו בעייני לפחות צריך לקבל גם את האחרים .
אבל לא לקבל את הקול שמנגד ולצפות שאת שלך יקבלו זה משהו שהוא לא הגיוני .
וכן אני מקבלת נטייה מינית של כל אדם , ועם זאת לא אצא עם טרנסג'נדרים .
לא אמרתי שאלימות זה שפוי !
מה שהתכוונתי כשאמרתי שלכל אדם יש את הבחירה מה לעשות בחייו האישיים , היא הבחירה אם לצאת/לשכב עם טרנסגנדר (לכן חשוב שאם אדם עבר שינוי מין הוא כן יספר לאדם שיוצא איתו, כי מגיע לו לדעת ולהחליט אם מתאים לו או לא).
כמו שאפשר לפסול לצורך העניין על נראות , וזה בסדר כי זה עניין של טעם , אותו דבר לגבי נטייה מינית (לדוגמא גבר שהוא בי ) אז זה ממש בסדר לפסול גבר כי הוא טרנסגנדר . (לפסול מבחינה רומנטית הכוונה)
זה לא אומר שאני שונאת טרנסג'נדרים !
זה משהו שאני לא נמשכת אליו .
גם מבחינת דת זה לא מתאים לי.
( כמו שבגלל הדת אני לא אשכב עם גוי).
מה שאני אומרת זה שצריך לקבל גם את הקול הזה .
ובאופן כללי מי שרוצה שיקבלו אותו בעייני לפחות צריך לקבל גם את האחרים .
אבל לא לקבל את הקול שמנגד ולצפות שאת שלך יקבלו זה משהו שהוא לא הגיוני .
אנונימית
יש פה הגזמה ענקית אף דעה לא שווה בסוף פחות מאחרת כי זאת רק דעה אבל זה משוגע שאתם חושבים שזה נורמלי להגיד שתרביצו לאנשים בגלל מי שהם זה לא נקרא דעה זה נקרא שנאת חינם- זאת לא בחירה שישנאו אותך וזה קשה לחיות חיים של פחד אבל זה עדיף על לחיות חיים של אי נוחות בלי שמחה
זה דבר מפחיד מאוד לצאת מהארון ולעשות את זה מול כל בנאדם שאתה מכיר מחדש על ההתחלה זה דבר משוגע.
תתחשבו באנשים, טראנסג'נדרים הם גם אנשים אז בהם כמו כולם
זה דבר מפחיד מאוד לצאת מהארון ולעשות את זה מול כל בנאדם שאתה מכיר מחדש על ההתחלה זה דבר משוגע.
תתחשבו באנשים, טראנסג'נדרים הם גם אנשים אז בהם כמו כולם
אממ תאמת שטראנסג'נדרים זה כבר בעיה נפשית
כן אני חד משמית לא תומך באלה ששונאים אותם ברמה כזאת
אבל לא אי אפשר לומר שזה נורמלי להיות טארנסג'נר
כן אני חד משמית לא תומך באלה ששונאים אותם ברמה כזאת
אבל לא אי אפשר לומר שזה נורמלי להיות טארנסג'נר
אנונימי
ברור ואני מסכימה איתך^^^
אנונימית
^^איפה ההוכחות שלך שזאת בעיה נפשית? אתה מדבר ככה כי אתה טרנספוב זה רגשות זה לא קשור לעובדות ובדרך שאתה מציג את ה"דעה" שלך צריך הוכחות.
^אני לא טראנספוב
אין לי בעיה איתם שיעשו מה שהם רוצים לא אכפת לי
אבל לא אני לא עומד לקבל רק את זה שאומרים שזה נורמלי
כי כן להחליט שאתה ממין אחר למרות שבבירור אתה פיזית מין מסוים זה לא אפשרי
כן זאת בעיה נפשית
כבר אנשים מתחילים לנרמל את הילדים האלה שחושבים שהם חיות
שזה חד משמעית בעיה נפשית אפילו יותר מטראנג'נדרים
(רגע למה כתבתי את זה זה לא קשור בשיט)
אין לי בעיה איתם שיעשו מה שהם רוצים לא אכפת לי
אבל לא אני לא עומד לקבל רק את זה שאומרים שזה נורמלי
כי כן להחליט שאתה ממין אחר למרות שבבירור אתה פיזית מין מסוים זה לא אפשרי
כן זאת בעיה נפשית
כבר אנשים מתחילים לנרמל את הילדים האלה שחושבים שהם חיות
שזה חד משמעית בעיה נפשית אפילו יותר מטראנג'נדרים
(רגע למה כתבתי את זה זה לא קשור בשיט)
אנונימי
אבל זה לא מוגדר כהפרעה נפשית...
וגם אם כן אז כמו שיש תוכניות טיפול לאנשים עם דיכאון/חרדה/הפרעות אכילה אז הטיפול של טרנסים זה להתאים את המגדר, וחוץ מיזה אלה דברים שרואים ומתחילים כבר מגיל קטן... מה הסיבה להפרעה נפשית אצל ילד בן 6? אין
ואף אחד לא מנרמל ילדים שחושבים שהם חיות וגם אין דבר כזה, זאת סתם הטרלה של הקיצוניים באמריקה
וגם אם כן אז כמו שיש תוכניות טיפול לאנשים עם דיכאון/חרדה/הפרעות אכילה אז הטיפול של טרנסים זה להתאים את המגדר, וחוץ מיזה אלה דברים שרואים ומתחילים כבר מגיל קטן... מה הסיבה להפרעה נפשית אצל ילד בן 6? אין
ואף אחד לא מנרמל ילדים שחושבים שהם חיות וגם אין דבר כזה, זאת סתם הטרלה של הקיצוניים באמריקה
אנונימית
אנונימי
אתה פשוט אומר
שאתה לא טרנספוב אבל אתה חושב שטרנסים הם חולי נפש(שזה לא נכון)
וגם אה אם לא שמת לב
אתה טרנספוב
אתה פשוט אומר
שאתה לא טרנספוב אבל אתה חושב שטרנסים הם חולי נפש(שזה לא נכון)
וגם אה אם לא שמת לב
אתה טרנספוב
^להיות טראנס זו בהחלט מחלה נפשית.
לאמר את זה לא הופך אותי לטרנסופובית, אני מכבדת לשונות פנייה של אנשים ואין לי בעיה עם טרנסים אבל זו עובדתית מחלה נפשית. להרגיש שהמגדר שלך לא מתאים למין הביולוגי זה לא דבר נורמלי וזו בהחלט בעיה נפשית. שוב אין שום דבר לא בסדר בזה כמו שאין שום דבר לא בסדר עם להגיד שלבן אדם יש סכיזופרניה או דיכאון למשל. זו לא הפגנת שנאה זה פשוט ציון עובדה ואין שום דבר שמישהו יכול להגיד שיהפוך את זה ללא נכון.
לאמר את זה לא הופך אותי לטרנסופובית, אני מכבדת לשונות פנייה של אנשים ואין לי בעיה עם טרנסים אבל זו עובדתית מחלה נפשית. להרגיש שהמגדר שלך לא מתאים למין הביולוגי זה לא דבר נורמלי וזו בהחלט בעיה נפשית. שוב אין שום דבר לא בסדר בזה כמו שאין שום דבר לא בסדר עם להגיד שלבן אדם יש סכיזופרניה או דיכאון למשל. זו לא הפגנת שנאה זה פשוט ציון עובדה ואין שום דבר שמישהו יכול להגיד שיהפוך את זה ללא נכון.
אנונימית
^ זה לא עובדתית מחלה נפשית כי יש פסיכיאטרים שמחליטים מה מחלה נפשית ומה לא, אי אפשר לתת לטרנסים כדורים שיהפכו אותם לפחות טרנסים. את טרנסופובית ותקבלי את זה
אז אמרתי
שגם אם זאת הפרעת נפש (דיספוריה מגדרית) ועדין הטיפול בהפרעה הזאת זה להתאים את המגדר... כמו שיש טיפול לחולה באנורקסיה וטיפול לocd
שגם אם זאת הפרעת נפש (דיספוריה מגדרית) ועדין הטיפול בהפרעה הזאת זה להתאים את המגדר... כמו שיש טיפול לחולה באנורקסיה וטיפול לocd
אנונימית
^^^לא
אני לא טרנספובית(:
אני לא טרנספובית(:
אנונימית
שואל השאלה:
^ מה
^ מה
אנונימי
^^מה לעזאזל?
אנונימי