6 תשובות
מקסימום אם היא לא שמה לב תשלחי שוב אבל קשה לי להאמין כי זה נשאר שלושה ימים
ואם היא גם לא עונה להודעה ששלחת אז זה כבר בעיה שלה
ואם היא גם לא עונה להודעה ששלחת אז זה כבר בעיה שלה
אנונימית
שואל השאלה:
כי העברתי לה כסף שלי אם היא לא תראה מה אפשר לעשות??
כי העברתי לה כסף שלי אם היא לא תראה מה אפשר לעשות??
אנונימית
שואל השאלה:
כי העברתי בביט למישהי לקורס שרציתי ואני דואגת שהיא לא תראה וכתבתי לה שהעברתי...
כי העברתי בביט למישהי לקורס שרציתי ואני דואגת שהיא לא תראה וכתבתי לה שהעברתי...
אנונימית
שלושה ימים
אנונימית
48 שעות ממה שידוע לי
שואל השאלה:
אפשר לתבוע נגיד על זה ששלחתי לה כסף לקורס בביט והיא לא נתנה?
אפשר לתבוע נגיד על זה ששלחתי לה כסף לקורס בביט והיא לא נתנה?
אנונימית