5 תשובות
אבוד
לא נורא קורה לטובים ביותר
ממש אבוד
אני מכירה את ההרגשה
עצוב אבל ממשיכים האלה לאט לאט
עצוב אבל ממשיכים האלה לאט לאט
תחפשי אותו אולי תמצאי
באותו הנושא: