התחברות הרשמה

אני פשוט הייתי בשיחה באומיגל עכשיו

דיברנו איזה שעתיים ועשינו שחנש של החיים
כאילו פיזית דיברנו על הכל אוקיי
וזה פשוט העביר לי בטעות כי בדקתי מה שעה
מה אני עושהחחגל??? איך ממשיכים בחיים בכלל
נקווה שהוא ימצא אותי איכשהו כי לא החלפנו אינסטגרם
31 בדצמבר 2024, 03:31
Omegleאומיגלמצלמות    
5 תשובות
אבוד
W
W1234
לא נורא קורה לטובים ביותר
B
BISH GADA
ממש אבוד
ד
דני המלכה
אני מכירה את ההרגשה
עצוב אבל ממשיכים האלה לאט לאט
2
2040
תחפשי אותו אולי תמצאי
פ
פוטטו פוטטו
באותו הנושא:
אני בדיכאון כי הייתי באומיגל עכשיו הרסתי לעצמי את החיים?
נגיד אני באומיגל, מה להגיד למי שאני נמצא איתו בשיחה?
איך לסיים עם מישהו שיחה באומיגל בנחמדות אם אנחנו כבר מאוהבים?
הייתי עכשיו באומיגל ופאדיחות רצח
הייתי באומיגל עכשיו
הייתי עכשיו באומיגל ואמרו לי "איכס" "מכוערת" ו"משקפופרית", שה ממש העליב אותי עידודים?
הייתה לי שיחה עכשיו של שעה באומיגל וממש התחברנו ואז היא העבירה
היי הייתי באומיגל עכשיו
איך אפשר לפתח עם מישהי שיחה באומיגל
איך מתחילים שיחה באומיגל
איך להתחיל להזרים שיחה עם בנות באומיגל טיפים ??