התחברות הרשמה

אם אני אתיופי ואני לבקן מותר לי להגיד את ה N word?

30 בדצמבר 2024, 23:13
N wordאתיופיםגזענותשחוריםWord    
5 תשובות
שואל השאלה:
שאלה ריל
ש
שימי שווארמה
למה שתגיד את זה?
זה לא אמור להיות עלבון או משהו כזה?
א
אני לא פעילה
די לבלף שימי
?
?TruthUnfolder90
כן
ה
השם שלי זה מנגו
שואל השאלה:
אני יכול פרח?
ש
שימי שווארמה
באותו הנושא:
האם לאתיופים מותר להגיד את n word לדעתכם?
אם אני חצי אתיופית מותר לי להגיד את הn word?
לאתיופים מותר להגיד "ניגה"?
אתם חושבים שלאתיופים מותר להגיד את הN word?
חושבים שלאתיופים מותר או אסור להגיד את ה-N word?
אני אתיופית מותר לי להגיד את ה n word?
מותר לאתיופים להגיד nigga?
לדעתכם לאתיופים מותר להגיד תn word?
כל אלה שאומרים שלאתיופים מותר להגיד את הN ידעתם את זה?
לאתיופים מותר להגיד את הn word?
אם אני אתיופית מותר לי להגיד את ה N word