6 תשובות
הוא פגע בך וניצל אותך למה אכפת לך אם הוא היפגע
הוא כבר פגע בך מה אכפת לך ממנו
או שתסנני אותו או שתגידי לו שלא מתאים לך יותר ושלא ישלח לך הודעות
או שתסנני אותו או שתגידי לו שלא מתאים לך יותר ושלא ישלח לך הודעות
בן אדם שפגע בך מגיע לו ש"תפגעי" בו בחזרה
פשוט תחסמי אותו
ברור לי שזה לא כזה פשוט אבל תחסמי אותו ותנסי לחשוב על עצמך ושעשית את המעשה הנכון
פשוט תחסמי אותו
ברור לי שזה לא כזה פשוט אבל תחסמי אותו ותנסי לחשוב על עצמך ושעשית את המעשה הנכון
לחסום, פשוט וקל
להגיד לו שאת לא פונה לסטוצים והכיוון שלך הוא משהו יותר רציני, במידה והוא ממשיך להטריד בהודעות תחסמי
לחסום או לרשום לו שהוא נצלן
באותו הנושא: