52 תשובות
שואל השאלה:
מי יצא לבד
מי יצא לבד
אנונימי
שואל השאלה:
משעמם לבד
משעמם לבד
אנונימי
אתה בטח תכיר שם אנשים ותתחבר אליהם
אנונימית
אולי תלך למסיבה ותכיר שם עוד חברים שיזרמו לעוד מסיבות
שואל השאלה:
אבל יותר מצחיק עם חברים
אבל יותר מצחיק עם חברים
אנונימי
אני תמיד משגעת את חברות שלי פשוט עד שהן נכנעות ניסית?
כן נכון, אבל אם אתה בנאדם חברותי אתה בטוח תכיר מלא חברים חדשים שם..
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי בטח ניסיתי לא עובד חח
ניסיתי בטח ניסיתי לא עובד חח
אנונימי
חחח יש לך אולי חברי ילדות?
שואל השאלה:
כן אבל הם סאחים רצח עזבי נצא לבד חחח
כן אבל הם סאחים רצח עזבי נצא לבד חחח
אנונימי
אז לא נורא תפגוש שם חברים זורמים
תנסה מה כבר יקרה
שואל השאלה:
וואלה צודקת
וואלה צודקת
אנונימי
טנקס תהנה
אז תצא לבד
אנונימית
שואל השאלה:
בן
בן
אנונימי
את.ה בן או בת?
אנונימית
צא לבד
תרגיש בנוח
תמצא שם חברים ותרגיש כאילו אין מחר
אתה לא צריך חברים כדי להנות - ברור שזה מוסיף אבל אפשר גם בלנ
תרגיש בנוח
תמצא שם חברים ותרגיש כאילו אין מחר
אתה לא צריך חברים כדי להנות - ברור שזה מוסיף אבל אפשר גם בלנ
שואל השאלה:
יש אמת בדברייך
יש אמת בדברייך
אנונימי
שואל השאלה:
הבעיה של לצאת לבד זה שכולם עם חברים שלהם וקשה להכיר קבוצה שלמה במסיבה אין לרוב אנשים לבד
הבעיה של לצאת לבד זה שכולם עם חברים שלהם וקשה להכיר קבוצה שלמה במסיבה אין לרוב אנשים לבד
אנונימי
שואל השאלה:
אה לא
אה לא
אנונימי
יש סיכוי שאנשים יהיו לבד ויד סיכוי בקבוצות אבל יש כאלה בקבוצות קטנות של 3 או 4 ואני בטוחה שתוכל להתחבר אליהם אבל אני גם בטוחה שיש אנשים לבד כמוך
**יש
אז אני חושבת שכדאי שתנסה שווה לך להכיר אנשים חדשים
שואל השאלה:
כן צודקות
כן צודקות
אנונימי
שואל השאלה:
כן ברור
כן ברור
אנונימי
מתי המסיבה?
ואיך זה שאתה היחיד מכל סטיפס שעונה מהר?
ואיך זה שאתה היחיד מכל סטיפס שעונה מהר?
שואל השאלה:
המסיבה מחר
המסיבה מחר
אנונימי
שואל השאלה:
כי אני גברי אחושילינג סתם כי אני במקרה מחובר
כי אני גברי אחושילינג סתם כי אני במקרה מחובר
אנונימי
חחח אבל מכל החברים שיש לך אף אחד לא זורם?
שואל השאלה:
חיובי
חיובי
אנונימי
שואל השאלה:
יש כאלה שבזוגיות ובגלל זה לא באים ויש סתם סאחים
יש כאלה שבזוגיות ובגלל זה לא באים ויש סתם סאחים
אנונימי
בעיה
דקה חוזרת
דקה חוזרת
אבל תהיה מחובר תמיד יש לי מה לומר חחח
שואל השאלה:
חחח סגור
חחח סגור
אנונימי
דקה הגיע משלוח של סושי משלמת לו ובאה
חזרתי
רגע היית כבר במסיבה או עוד לא?
התכוונתי לאותה המסיבה שדיברת עליה
שואל השאלה:
הייתי עם חברים אבל
הייתי עם חברים אבל
אנונימי
שואל השאלה:
בואנה רק עכשיו אני רואה את יום בסטיפס איך נפלו גיבורים
בואנה רק עכשיו אני רואה את יום בסטיפס איך נפלו גיבורים
אנונימי
שואל השאלה:
אה חחח אפשר לדבר איתך בפרטי
אה חחח אפשר לדבר איתך בפרטי
אנונימי
כאילו בפרטי בסטיפס?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימי
נראלי שכן
רגע מה איך יש לי שבע הודעות פתאום
לפני דקה שלחתי נושא לדיון
שואל השאלה:
מה זאת אומרת
מה זאת אומרת
אנונימי
שואל השאלה:
בתיאבון נשמה
בתיאבון נשמה
אנונימי
תודה תודה
חחח הייתי באיפד בסטיפס ונמחק לי לצערי אז פתחתי בטלפון חדש
לא משנה כתבת משהו?