אני מתגייסת עוד חודש ואני עם תפקיד שלא רציתי ולא ביקשתי, אני 100% אסרב אבל אין לי מושג מה הולך להיות שם פליז אנשים שסירבו ועברו את כל השלבים וקיבלו בסוף תפקיד אחר שהם רצו תסבירו לי קצת מה הולך להיות שם מה לעשות מה להגיד כי באמת אין לי מושג אף אחד שאני מכירה לא סירב