4 תשובות
שואל השאלה:
כן אז לא יודע עם יש לי טעם להוציא
לחחח אז ככה או ככה אתה סוגר
שואל השאלה:
כן רק הבעיה ששבת הבאה אני אסגור עם אני אוציא ביום רביעי
תמיד טוב להוציא גימלים