6 תשובות
שואל השאלה:
מהר בבקשה
שואל השאלה:
תודה
לא.
אתה צריך שיחות. וגם sms לא יהיה לך
אבל אתה יכול לעשות שיחות ווטצאפ, וכל מה שעם אינטרנט.
לא הבנתי את השאלה, אבל רק אציין שיש חבילות סלולר שלא כוללות גלישה בכלל וזה בדרך כלל "sim כשר" מה שנקרא...אחרת מה זה מפריע לך שיש חבילת גלישה שאת לא משתמשת בה ממילא ?