6 תשובות
בדרכ בכיתה י'
הבנתי שיש כאלה שעושים בי"א
אני עשיתי בט
בכל כיתה בתכלס תלוי בהשלמה שלך
י
לכל אחד זה שונה.
חלק מהכיתות אצלי התחילו בכיתה י
וחלק בכיתה יא
אנונימית