4 תשובות
לא אבל מיניבוסים יש
אנונימי
בראשון לציון קווי מטרופולין הבינ-עירוניים מתחילים לעבוד כשעתיים-שלוש לפני יציאת שבת וקווי אגד לאילת כל היום פועלים.
שואל השאלה:
אני צריכה לנסוע לרמלה ב 8 בערב בערך אז אני צריכה להגיע לתחנה המרכזית הישנה ויהיה שם מיניבוסים?!
אני צריכה לנסוע לרמלה ב 8 בערב בערך אז אני צריכה להגיע לתחנה המרכזית הישנה ויהיה שם מיניבוסים?!
אנונימית
no..
באותו הנושא: