7 תשובות
איפה את גרה אני אכניס אותך באהבה
שואל השאלה:
זה לא בגלל הבית שלי ברוך השם יש לי בית לישון בו עם משפחה אוהבת פשוט אני מרגישה שכבר נבלעתי בתוך המיטה ובאלי לצאת מהבית
זה לא בגלל הבית שלי ברוך השם יש לי בית לישון בו עם משפחה אוהבת פשוט אני מרגישה שכבר נבלעתי בתוך המיטה ובאלי לצאת מהבית
אנונימית
יפה שלי הכל טוב אל תתייחסי לזה ותתרכזי בעצמך עכשיו תעשי משהו בבית , אולי תאכלי ותשמעי שירים ואולי תכנסי לישון? אולי יש לך כמה דברים שמכבידים עלייך וזה בסדר!! (;
אולי יש איזה גינה או משהו כזה בשכונה מתחת לבית שלך שאת יכולה להסתובב שם?
הכל בסדר? רוצה לשתף?
תצאי עם חברות שלך אז
יקרה, נשמע שאת מתמודדת עם סיטואציה ממש קשה.
אני מציע לך לעשות תרגילי נשימות שאולי יעזור להרדם, ומחר לשבת איתו לשיחה ולספר כמה היה קשה לך...
רק רציתי להגיד שאם את רוצה לפרוק את מוזמנת לפרטי, אני אשמח להקשיב
אני מציע לך לעשות תרגילי נשימות שאולי יעזור להרדם, ומחר לשבת איתו לשיחה ולספר כמה היה קשה לך...
רק רציתי להגיד שאם את רוצה לפרוק את מוזמנת לפרטי, אני אשמח להקשיב
באותו הנושא: