תשובה אחת
הייתי בuwc, אמנם לא במהלך המלחמה אבל זה שאלות שנשאלות מחדש כל שנה בלי קשר למצב
לא חוויתי אנטישמיות, אנטישמיות היא גם דבר פשוט לא בסדר ולא מקובל לא משנה איפה אתה עם מי אתה ומתי, ואפשר לדווח על זה בקלות, זה לא עובד חלק. אבל שוב, באמת שכל בית ספר שונה מאוד, מכל בחינה. הייתי באחד הקולג'ים באירופה וזמינה לשאלות בפרטי
לא חוויתי אנטישמיות, אנטישמיות היא גם דבר פשוט לא בסדר ולא מקובל לא משנה איפה אתה עם מי אתה ומתי, ואפשר לדווח על זה בקלות, זה לא עובד חלק. אבל שוב, באמת שכל בית ספר שונה מאוד, מכל בחינה. הייתי באחד הקולג'ים באירופה וזמינה לשאלות בפרטי
באותו הנושא: