65 תשובות
מזעזעים, קול צורח, עורב.
ללא משמעות חוץ מלבכות על בנות שלא רצו אותו
ישנים סבבה חדשים על הפנים
overrated
מושלמים
מזעזעים
זה כמו עינוי
שירים ממש טובים אין עליו
להקיא
אנונימי
לא מתחברת
מזעזעים
הוא בן אדם זוועה עם שירים זוועה
אנונימי
אין על השירים של אייל הכי איכותיים בפער
מזוויעים כנל גם הקהל שלו
מושלמים אין שירים כאלה זמר אחד למיליון
הישנים שלו אמאל'ה
שירים מעולים
מי שלא מתחבר לזאנר עצמו יגיד שהוא לא טוב אבל מישהו ששומע מזרחית יודע כמה הוא תותח מבחינת שירים אין מה לעשות
קול מטורף וכל שיר יותר טוב מהשני
חפציבה יש לו כבר אישה אז נראה לי הוא הפסיק לבכות
אנונימי
דווקא ישנים מזמן + בין לבין הם סבבה
שירים הם לא
גרועים..
מזעזעים
השירים הישנים שלו טובים
לחדשים יותר אני פחות מתחברת

אבל אני לא מסוגלת לשמוע אותו, עושה לי רע לשמוע מישהו אנס
כנראה דעה לא פופולרית פה באתר אבל אני מאוד אוהבת, שומעת מלא
במיוחד את הישנים 'לקנות לך יהלום' 'צאי אל החלון' 'מתגעגע' קלאסיקות במוזיקה המזרחית-ישראלית ומזכירות לי זמנים יפים שעברו
מושלמים!! , אייל גולן למביני עניין בלבד
אנונימית
הכי גרוע שיש
אנונימי
מזעזעים
של פעם נגיד היא לא מבינה היא אומרת בייבי והיא לא את סבבה וזהו השאר חרא
לא מתחבר אליהם, פחות הטעם שלי.
thv
טובים דיי לשקר
והנה אני יותר אחדד את עצמי לא קשור גם לזה שהוא אנס יש לו שירים של פעם! שהם ממש טובים ועכשיו שירים סבירים . זאת האמת מבלי קשר לבן אדם
למרות שהוא אנס מניאק
נוראים, ממש לא הטעם שלי (בכללי לא אוהב מזרחית אבל(
גרועים
אנונימית
השירים יפים כמו הילדה שלו
אנונימי
אני לא מעריצה הדוקה שלו הייתי אומרת...
אבל השירים שהוא מוציא עכשיו לדעתי הם מזעזעים
השירים הישנים יותר שלו הם הכי טובים
יש לו רק פזמון אחד שאהבתי והתחברתי נטו חות מזה השירים לא טובים ממש
מבחילים
^^^^^ למה לדבר על הילדה שלו?
אני אוהב את השירים שלו (בעיקר הישנים), הוא הזמר העיקרי שגדלתי עליו

הוא לא בן אדם טוב אבל מה לעשות שאני אוהב את המוזיקה, זה כמו שאני אוהב את הפלאש למרות שהשחקן הראשי הוא פח זבל אנושי
מושלמים
הזמר הכי טוב בארץ לפי דעתי
^ממש ככה!!
לא הטעם שלי אני מעדיפה לשמוע בייבי שארק 3 שעות במקום לשמוע רק התחלה של שיר שלו
ככה את אומרת לבסטי שלך
אנונימי
למה הוא בוכה על המיקרופון
אבא שלך כל כך מטומטם שהוא רואה סרט כחול בבית כנסת
אנונימי
אייל גולן בשיא עומר אדם נולד
אייל גולן בשיא עומר אדם נולד





עומר אדם בשיא אייל גולן נולד
יום ההפכים היום סליחה
אנונימי
אבא שלך המטומטם עושה פו על מים
^^ עזוב היא סתם מטומטמת
אבא שלך עושה זוג או פרד עם תמונה
אנונימי
יש הוכחה שהוא אנס?^^^^^^
אבא שלך כל כך מטומטם שהוא חושב שקוראים לקריות קריות בגלל שכולם אוכלים שם כריות בחלב
אנונימי
איכ
אבל כל אחד וטעמו
^^^^ יש כמה הוכחות חמוד
וואו אחלה של קול..
בעיני הוא ופאר טסי הקול הכי טוב..
צלול יודע לעלות גבהים וואו
מושלמים
יש לו שירים בסדר. אבל הוא אנס
הוא לא אנס הוא בסך הכל איבד את הפנס
המקום חשוך ואנשים מבולבלים כמו קרקס
אז תלך למות חלילה וחס אבל זה מה שאתה מאחל עדיף להיות בודד תמיד מלחיות עם אישה שנראת כמו גרגמל
אייל גולן המלך
הכי טובים
טובים אל תשקרו