45 תשובות
ביטיאס.
שואל השאלה:
^^ וואי וואי בהצלחה לך עם התגובות
^^ וואי וואי בהצלחה לך עם התגובות
אנונימית
paramore
הביטלס מרדימים
לומר את האמת, הרוב המוחלט של הלהקות בלוז רוק והארד רוק די משעממות אותי (...rolling stones, the who, blue oyster cult, cream). מבין את ההשפעה הגדולה שלהם על הז'אנר, אבל בכל זאת אני אוהב רק איזה שיר-שניים מכל אחת מהלהקות האלה. הם חשבו את עצמם כבדים באותה התקופה אבל היום זה כבר לא ממש עובר בעיניי וזה יוצא סתם רפטטיבי, כמעט תמיד אני אעדיף לשמוע משהו אחר
חוץ מזה, the smiths. אני באמת מעריך את האינסטרומנציה שלהם (אפילו שאני לא הכי מת על jangle pop באופן כללי) והשירים שלהם לא רעים על הנייר, אבל ברגע שמוריסי נכנס אני פשוט רוצה לתת לו סטירה הולי פאק. לא יכול לסבול את הקול שלו, לא רוצה להיות מקושר אליו בשום דרך או צורה (הוא גם חרא בן אדם אבל זה לא קשור). אני יודע שהמימ של הi love the smiths גדול אז כולם אוהבים אותם אבל אני פשוט לא יכול להזדהות
חוץ מזה, the smiths. אני באמת מעריך את האינסטרומנציה שלהם (אפילו שאני לא הכי מת על jangle pop באופן כללי) והשירים שלהם לא רעים על הנייר, אבל ברגע שמוריסי נכנס אני פשוט רוצה לתת לו סטירה הולי פאק. לא יכול לסבול את הקול שלו, לא רוצה להיות מקושר אליו בשום דרך או צורה (הוא גם חרא בן אדם אבל זה לא קשור). אני יודע שהמימ של הi love the smiths גדול אז כולם אוהבים אותם אבל אני פשוט לא יכול להזדהות
וואלה אפשר להירדם עם השירים של הביטלס
אנונימית
רדיוהד
יש שני שירים שלהם שאני ממש אוהבת ובזה זה נגמר
וניסיתי
יש שני שירים שלהם שאני ממש אוהבת ובזה זה נגמר
וניסיתי
pink floyd
tokyo hotel
bts
סורי הם חרדות//
bts
סורי הם חרדות//
bts זה פשוט מזעזע
כל להקה שקשורה לפופ/קייפופ
לינקין פארק (יש להם כמה שירים סבבה, לא מעבר)
לינקין פארק (יש להם כמה שירים סבבה, לא מעבר)
bts
arctic monkeys
arctic monkeys
^ יש פופ שאני שומעת, לא שונאת את כל הפופ
לא אוהבת להקות פופ כמו וואן דירקשיין למשל..
לא אוהבת להקות פופ כמו וואן דירקשיין למשל..
slayer
באמת שאין לי מושג איך אנשים יכולים לשמוע ולאהוב את החרא הזה.
באמת שאין לי מושג איך אנשים יכולים לשמוע ולאהוב את החרא הזה.
לא הבנתי איך אפשר לא לאהוב את וואן דיירקשן ?! הם כאלה מצחיקים עם מוזיקה טובה וילדים ככ חמודים . לכן לראות סירטונים שלהם קצת ביוטיוב ותחזרי
^ נשמה לא אמרתי משהו על האישיות שלהם
למוזיקה שהם עושים אני פחות מתחברת
בסדר, כל אחד ומה שהוא אוהב :)
למוזיקה שהם עושים אני פחות מתחברת
בסדר, כל אחד ומה שהוא אוהב :)
אם את לא אוהבת אותם אז למה את. מאזינה----- אהה תני לי לנחש . ששון ואודיה
^
א. לא
ב. אני לא הולכת להמשיך להתווכח איתך על ליטרלי טעם במוזיקה.
תשמעי מה שבא לך
אני אשמע מה שבא לי
וזהו.
לילה מקסים
א. לא
ב. אני לא הולכת להמשיך להתווכח איתך על ליטרלי טעם במוזיקה.
תשמעי מה שבא לך
אני אשמע מה שבא לי
וזהו.
לילה מקסים
בקלות אפשר לא לאהוב את וואן דיירקשן.
הם פשוט מותג בשביל נערות מתבגרות. לא מעניין אותי הסיפור חיים שלהם והמוזיקה שלהם משעממת אותי.
את מתחברת אליהם? וואלה מברוק תהני מהם. מאחל לך שתמיד תשמעי מוזיקה שאת נהנית ממנה. תקבלי את זה שלאנשים יש טעם שונה במוזיקה ותתקדמי
הם פשוט מותג בשביל נערות מתבגרות. לא מעניין אותי הסיפור חיים שלהם והמוזיקה שלהם משעממת אותי.
את מתחברת אליהם? וואלה מברוק תהני מהם. מאחל לך שתמיד תשמעי מוזיקה שאת נהנית ממנה. תקבלי את זה שלאנשים יש טעם שונה במוזיקה ותתקדמי
^^ פופ? זה לא אפשרי לשנוא פופ זה ז'אנר ענק כל כך שמחבר עוד מליוני ז'אנרים ואני די בטוחה שאת שומעת הרבה פופ מבלי שאת שמה לב בכלל
אנונימית
guns and roses
the rolling stones
שתי אלו
the rolling stones
שתי אלו
נכון. אבל הדרך שהם עברו היא מטורפת. השנים והגילאים שהם חוו . הם היו ככ קטנים ושאלו אותם שאלות ככ מזעזעות ומטרידות והם התגברו. היו עליהם ככ הרבה שמועות מסריחות והם התגברו . הם ככ מצחיקים ברמה שכשאני עצוב אני רץ לראות ביוטיוב וואן דיירקשן רגעים מצחיקים ופשוט זה לא נגמר. המלחמות מים על הבמה , השטויות שלהם על הבמה. הם לא להקה רגילה , הם מיוחדים והם לדעתי הלהקה הכי טובה שהייתה עד היום. ככ מגיע להם
אנונימית
הלהקה הכי טובה שהייתה עד היום? הם היו להקה טובה אבל אני לא חושבת שהן עשו שינוי מוזיקלי כזה משמעותי שיחשבו להכי טובה
הם חדמש עשו מוזיקה מטורפת . ואם אתה לא חושב כך אז זה גם לא קשור לאיזה מוזיקה . הם להקה מיוחדת , רק הם יעשו שטויות על הבמה , הם פשוט וואן דיירקשן . אי אפשר להסביר
רק הם יעשו שטויות על הבמה? די נו
הם באמת להקה טובה אבל כמעט כל האמנים משתטים עם המעריצים שלהם באיזשהי דרך
הם באמת להקה טובה אבל כמעט כל האמנים משתטים עם המעריצים שלהם באיזשהי דרך
ברור שאת אומרת שבקלות אפשר "לא לאהוב את וואן דיירקשן" אני בספק שרוב האנשים שלא אוהבים אותם שמעו רק שני שירים שלהם וזהו. "הם מותג בשביל נערות מתבגרות" זאת נגיד דעה שאני לא מוכנה לקבל. לא נראה לי שאת יודעת בכלל איך הם הפכו להיות מי שהם אז בואי אני ארענן לך את הזיכרון. כל אחד מהם הלך לאודישן של אקס פקטור כי הם אהבו לשיר. הרכיבו אותם ללהקה והם העלו שירים והם פשוט היו ככ טובים שהם הגיעו למליוני עוקבים וצפיות ומעריצים. הבנים עצמם בחיים לא חתמו או התכוונו להגיע לקהל מעריצים של בנות. הבנות אוהבות אותם והם יודעים את זה והם השקיעו המון בשביל המעריצים שלהם . הם קוראים אפילו לבנות האלה our girls. הם מעריכים כול אחת ואחד מהמעריצים שלהם ברמה ככ מטורפת שזה ככ כואב לראות את מה שרשמת. הם עבדו ככ קשה כדי להגיע לאיפה שכל אחד מהם נמצא היום. אז כן , אולי את לא אוהבת את המוזיקה אבל לפחות אל תגידי דברים מטופשים שאת לא יודעת ואל תיהיה הייטרית . להיות הייטרית זה קינאה ושנאה. אם את לא יודעת את הסיפור שלהם , את לא צריכה להביעה דעה עליהם.
הם להקה שהורכבה מאקס פקטור זה הסיפור הכי רגיל ששמעתי בחיים
סבבה אנונימית הייטרית ששומעת רק ששון ואודיה
^ חיים שלי לא כל מי שלא שומע את הלהקה הזאת אוטומטית שומע מזרחית
שמעת על טעם אישי??
איף על מה את מתווכחת
וזאת אנונימית אחרת.
שמעת על טעם אישי??
איף על מה את מתווכחת
וזאת אנונימית אחרת.
אנונימית
לרוב מי שלט שומע את הלהקה הזאת שומע מזרחית . איכס מזרחית גועל נפש כול היום מסלסלים.
^ וואי מאיפה את מפליצה את זה
מי קבע את זה? לא הבנתי
ואם מישהו אוהב מזרחית וסלסולים, שיאהב מזרחית וסלסולים
מה זה מפריע לך שלא שומעים את הלהקה הזאת אלוהים
מי קבע את זה? לא הבנתי
ואם מישהו אוהב מזרחית וסלסולים, שיאהב מזרחית וסלסולים
מה זה מפריע לך שלא שומעים את הלהקה הזאת אלוהים
אנונימית
לא מפריע לי שלא שומעים את הלהקה הזאת מאמי. מפריע לי שיש אנשים ששונאים אותם בלי לדעת מי הם. וכן , לא מפריע לי שגם אנשים שומעים מזרחית . מפריע לי המוזיקה עצמה כי היא מחרישה לי את האוזניים
^ אז אל תשמעי אותה?
גם מה הקשר, לא שונאים אותם
יש כאלה ששונאים את המוזיקה שלהם וזכותם
אף אחד לא אמר משהו על האנשים שהם, אבל המוזיקה שלהם בעיניי חלק מהאנשים גרועה.
תקבלי דעות שונות משלך במקום להתעקש על שטויות.
גם מה הקשר, לא שונאים אותם
יש כאלה ששונאים את המוזיקה שלהם וזכותם
אף אחד לא אמר משהו על האנשים שהם, אבל המוזיקה שלהם בעיניי חלק מהאנשים גרועה.
תקבלי דעות שונות משלך במקום להתעקש על שטויות.
אנונימית
^אה כן מובן
אנונימית
אויש סתום כבר ^
אנונימית
וואן דיירקשן הם משהו אחר. אי אפשר להסביר . ממליצה שתחקרי עליהם קצת
יפה שלי אני מקבלת את זה שלא תטעי אבל גם אותי לא מעניין שאת לא מעוניינת בהם. אני פשוט אומרת עובדות . לא אכפת לי שאנשים לא אוהבים את המוזיקה שלהם . אבל לפחות שלא ישנאו אנשים סתם כי בא להם . אז יאללה
^^היי אני האנונימית ה"הייטרית" ממקודם ששומעת רק "ששון ואודיה" כאן להזכיר לך שיש עוד מליוני ז'אנרים ולא כל מי שלא שומע את וואן דיירקשן שומע דווקא את ששון ואודיה
ולאף אחד לא אכפת איך הם מתנהגים או מה הם עושים בהופעות אנחנו מדברים על המוזיקה ולדעתינו יש להם מוזיקה פח ותלמד לקבל דעות של אחרים כי אתה נשמע פתטי
המשך יום טוב אהוב
ולאף אחד לא אכפת איך הם מתנהגים או מה הם עושים בהופעות אנחנו מדברים על המוזיקה ולדעתינו יש להם מוזיקה פח ותלמד לקבל דעות של אחרים כי אתה נשמע פתטי
המשך יום טוב אהוב
אנונימית
שואל השאלה:
באיזה עולם וואן דיירקשן הלהקה הכי טובה??
באיזה עולם וואן דיירקשן הלהקה הכי טובה??
אנונימית
^ אבל מי אמר שהוא שונא *אותם* בדיוק?? מתה לדעת איפה קראת את זה.
לשנוא את המוזיקה שלהם זה סבבה וזכותו של כל אחד אם להתחבר או לא, כמו שאת לא מתחברת למזרחית.
ולא נראה שאת מקבלת את זה כל כך.. את מאתמול עסוקה בלנסות להוכיח למה חייב לאהוב את המוזיקה שלהם, ולא חייב בכלל.
וגם ישר את מדביקה תוויות על אחרים מבלי לדעת מה הם אוהבים בכלל.
לשנוא את המוזיקה שלהם זה סבבה וזכותו של כל אחד אם להתחבר או לא, כמו שאת לא מתחברת למזרחית.
ולא נראה שאת מקבלת את זה כל כך.. את מאתמול עסוקה בלנסות להוכיח למה חייב לאהוב את המוזיקה שלהם, ולא חייב בכלל.
וגם ישר את מדביקה תוויות על אחרים מבלי לדעת מה הם אוהבים בכלל.
אנונימית
תקבלי את זה שיש כאלה שחושבים שהם פשוט להקה לא מעניינת. לא מזיז לי הסיפור חיים של הזמרים או הקשיים שהיו להם מסיבה פשוטה שהמוזיקה שלהם בינונית והם פשוט להקת בנים שהצליחה מאוד ב2012 אחרי שחיברו אותם בתחרות שירה. את לא רואה את זה ככה? יפה לך.
מציע לך לחקור ולראות שיש עוד מלא סגנונות חוץ מהם, ממזרחית מששון ומאודיה.
מציע לך לחקור ולראות שיש עוד מלא סגנונות חוץ מהם, ממזרחית מששון ומאודיה.
בעולם שלנו מאמי
אנונימית
איזה יפה שלי אני בן בכלל חח
מי שונא אותם? שוב, הם לא מעניינים אותי. למה שאשקיע מאמץ בלחשוב אם אני אוהב או לא אוהב? גם אם היו נותנים לי כרטיס להופעת איחוד כלשהי שלהם הייתי אומר שאני לא בקטע.
זה שאת חושבת שהם הלהקה הכי טובה בעולם (פחח) זאת דעה לא עובדה.
לא נכנס עכשיו להאם הדעה שלך נכונה או לא כי זה ברור לי לפי התשובות שלך שהדיון הזה יהיה מיותר כמעט אם לא יותר מהדיון הזה.
מי שונא אותם? שוב, הם לא מעניינים אותי. למה שאשקיע מאמץ בלחשוב אם אני אוהב או לא אוהב? גם אם היו נותנים לי כרטיס להופעת איחוד כלשהי שלהם הייתי אומר שאני לא בקטע.
זה שאת חושבת שהם הלהקה הכי טובה בעולם (פחח) זאת דעה לא עובדה.
לא נכנס עכשיו להאם הדעה שלך נכונה או לא כי זה ברור לי לפי התשובות שלך שהדיון הזה יהיה מיותר כמעט אם לא יותר מהדיון הזה.
קווין
שואל השאלה:
מסכימה ממש עם קווין
מסכימה ממש עם קווין
אנונימית
באותו הנושא: