6 תשובות
שואל השאלה:
כן ,
סליחה,אני פשוט באמת לא מבינה כלום באיפור
כן ,
סליחה,אני פשוט באמת לא מבינה כלום באיפור
אנונימית
יש גלוסים למינהם (יש לקיקו, מייבלין, סקארה, אסנס ועוד מלא חברות כל מיני טובים)
יש גם מנפחי שפתיים שזה אותו דבר כמעט רק טיפה מעקצץ נראלי (יש כאלה שיותר ויש שפחות)
ויש גם שמן שפתיים שזה גם בייסיקלי אותו רעיון רק מרגיש טיפה שונה נראלי חח (יש לnyx אחד טוב, ולא ניסיתי אבל של סקארה נראה טוב)
יש גם מנפחי שפתיים שזה אותו דבר כמעט רק טיפה מעקצץ נראלי (יש כאלה שיותר ויש שפחות)
ויש גם שמן שפתיים שזה גם בייסיקלי אותו רעיון רק מרגיש טיפה שונה נראלי חח (יש לnyx אחד טוב, ולא ניסיתי אבל של סקארה נראה טוב)
יש גלוסים שאני פחות מבינה בזה, אבל אני ממליצה על המשחת לחות של pawpaw, יש בסופר פארם וזה נותן מלא לחות וברק.
גיוסים אם תרצי ארשום לך מה אני משתמשת וגוונים
גלוסים*
גלוס , יש אחד ממש זול מעולה מהחברה אסנס
באותו הנושא: