7 תשובות
בטלגרם זה לא בעיה יש שם בצד לוגו של סיכת ביטחון את לוחצת עליה ואז מופיע לך כול מיני אופציות אז תלחצי על שתף מיקום זה יבקש ממך להדליק מיקום וזהו
^גם בווטצאפ
אפשר גם להיכנס לגוגל מפות ולשתף דרך שם, עם מי שאת רוצה.
אין לי וואטצפ
תיכסני לצאט איתה בוואטסאפ.
תלחצי על הסיכה בשורה של המקלדת ואז על מיקום
שואל השאלה:
אחותי איך אני מוצאת תמיקום ..