10 תשובות
מגלחים הכל כמה שיותר קרוב לזמן שאת נפגשת ככה אמור להיות דיי חלק
שואל השאלה:
כן סבבה אבל אם אני לא עושה לייזר אז עם סכין ופשוט לגלח ממש טוב? ואת כל השערות?
אנונימית
מגלחים את הכל כן
אצלי אישית אני מגלחת באותו יום שאני נפגשת עם הבן זוג שלי כי אחר כך יש סתם קוצים וזה מעצבן
אבל בדיוק מתחילה לייזר קניתי מכונה
אנונימית
כן הכל
גם גברים יודעים*
שואל השאלה:
אוקיי ותגידו כאילו מה עושים אם נגיד פתאום הוא רוצה ואני לא מגולחת
אנונימית
שואל השאלה:
וכל כמה זמן אתן מגלחות? למטה כאילו
אנונימית
אני הייתי מגלחת פעמיים בשבוע כי גם ככה תמיד אנחנו עושים את זה בחושך אבל כבר עברתי ללייזר
אנונימית
תעשי לייזר פחות ממליצה לגלח שם
יש בנים שאוהבים את האזור לא מגולח תשאלי את הבן זוג שלך מה העדפה שלו לדעתי זה הכי טוב אולי תופתעי לטובה