4 תשובות
של הצאט רגיל? לא
אם זה תמונה אז כן
אם זה תמונה אז כן
לא
לא
זה מראה רק כאשר אתה מצלם תמונה בריפליי/או זאת שאי אפשר לפתוח יותר מפעם אחת
וכאשר אתם בvanish mode
זה מראה רק כאשר אתה מצלם תמונה בריפליי/או זאת שאי אפשר לפתוח יותר מפעם אחת
וכאשר אתם בvanish mode
לא
רק בריפליי ובvanish mode
רק בריפליי ובvanish mode
באותו הנושא: