11 תשובות
לא יודע אבל הייתי מנחש שכן, כבר היה 3 פעמים, למה שלא יהיה עוד?
לא
כן
מצד אחד יש סיכוי שהם ירצו לשגע אותנו יותר ולעשות מעכשיו כל יום ככה ברצף.
מצד שני הם תימנים וקמצנים אז יכול להיות שלא
מצד שני הם תימנים וקמצנים אז יכול להיות שלא
אנונימית
תלוי איפה
שואל השאלה:
^^חחח
^^חחח
אנונימית
יש סיכוי גדול לדעתי אבל כמו שאמרו אולי הם יתקמצנו שלושה ימים ברצף
לא
#מניפסטינג
#מניפסטינג
כן
לפי דעתי כן
רק לא בדרום מקווה
באותו הנושא: