4 תשובות
הכל בסדרר תבקשי לעשות חוזר
תבקשי לעשות חוזר
נותנים די מהר
הכל בסדר את יכולה לערער ובקלות, יש לי חברה שקיבלה 1 בטיפול באדם ושיפרה ל4.
תבקשי לעשות חוזר הכל טוב