7 תשובות
שואל השאלה:
הוא גבוה. אין לו במה לקנא. אבל היא נמוכה וכל הזמן אומרת לי שגברים אוהבים יותר נמוכות ואני מנסה להסביר לה שאני לא גבוהה אני גובה ממוצע
מעל 1.70 יש מה לדאוג מתחת הכל טוב וחמוד זה שהם גמדים זאת בעיה שלהם בגדול
שואל השאלה:
מזתומרת יש מה לדאוג?^^^
כמובן שרוב הגברים אוהבים מישהי יותר נמוכה מהם בתור מישהו שהוא 180 אין שום בעיה עד 175 כמובן לעדיפות באיזור הגובה שלך אבל למישהי שהיא 170+ יהיה קצת יותר קשה למצוא מישהו יותר גבוהה למה יש בארץ המון גמדים
הם סתם מקנאים
אני גם גבוהה יחסית 1.68 וגם עליי יורדים לפעמים אבל לא אכפת לי אני אוהבת את הגובה שלי ואני פשוט צוחקת עליהם בחזרה שהם נמוכים
אבל זה לא משהו בשליטתך פשוט אל תשימי עליהם
tWM
תדברי איתם גם אם לא רוצה
אמ אז היא קנאית ומורידה ממך היא מורידה מאנשים כדי להרגיש טוב עצמה דברי איתה על זה שזה לא נעים לך ואם היא ממשיכה תנתקי קשר.