4 תשובות
תעשי 4/5
לא הייתי אומרת שזה קריטי
אנונימית
להיות חובשת קרבית זה אומר להיות לוחמת קודם.
ואז לצאת לקורס חובשים בשלב מאוחר.
כאילו. כשאת מתגייסת את תתגייסי ללוחמה, נגיד קרקל. ואז בשלב מסויים יוציאו אותך לקורס חובשים אם יחשבו שאת מתאימה.
את לא תקבלי במנילה תפקיד "חובשת קרבית".
שואל השאלה:
הכוןנה שלי היא חובשת בכללי , גם חובשת קדמית וכזה
אנונימית
זה תפקידים שונים מאוד.
חובשת קרבית זה לוחמת שהיא חובשת.
שאר החובשים זה חובשים שמוצבים במקומות שונים.
מגיעים אליהם בדרכים שונות.