6 תשובות
אני כל הזמן שומעת גרין דיי
ברור שזה בסדר אפשר לאהוב בן אדם בתור זמר או כל דבר אחר ועדיין להתנגד לדעות שלו
זה בסדר אתה אוהב את היצירות שלהם זה לא שאתה מתחבר לדעות שלהם
בן אדם יכול להיות מוכשר ומטומטם בו זמנית זה לא סותר
ממתי הם פרו פלסטינאים
לא, זה בסדר זה לא כאילו את תומכת בהם
באמת, הם פרו פלסטלינה?
מבאס. פעם הייתי מכורה אליהם.