5 תשובות
עדיף לך ללכת לישון, ותצאי בערב או לקראת ערב
נגיד ב16:30 תהיי כבר בתל אביב שיש שקיעה ויפה, בבוקר הכל לחוץ כולם בעבודה
עדיף לך באיזור אחרי הצהריים, זה הכי כיף
נגיד ב16:30 תהיי כבר בתל אביב שיש שקיעה ויפה, בבוקר הכל לחוץ כולם בעבודה
עדיף לך באיזור אחרי הצהריים, זה הכי כיף
השעות שינה שלך יותר חשובות מללכת להסתובב בתל אביב
תשני מספיק שעות
תשני מספיק שעות
תישני כזה מעכשיו עד איזה שמונה
שואל השאלה:
מחוסר שינה כאילו
כי אני רוצה להסתובב הרבה
מחוסר שינה כאילו
כי אני רוצה להסתובב הרבה
אנונימית
למה שתתמוטטי?
באותו הנושא: