7 תשובות
אולי כי זה ליטרלי שפת האם שלהם ואולי ככה יותר נוח להם?
שואל השאלה:
יאאלה יאאלה
יאאלה יאאלה
אנונימית
^ יש האמת ערבים שהשפת אם שלהם היא עברית, זה בעיקר אצל ערבים נוצרים, ואז הם לומדים ערבית כשפה שנייה.
מזרחים ערבים אי אפשר להבין אותם
כי הם הזויים
שואל השאלה:
איך עברית זה השפת אם שלהם איך ^^
איך עברית זה השפת אם שלהם איך ^^
אנונימית
התכוונתי שערבית זה השפת אם שלהם ובגלל זה הם כותבים תגובות בערבית כי זה יותר נוח להם, והשם משתמש בעברית כדי שידעו שהם ישראלים^^
באותו הנושא: