המפקד שלי רוצה לעשות לי שיחה כי עשיתי משהו לא בסדר
רבתי עם איזה מישהו כי הוא עשה לי משהו לא במקום והוא המציא עלי שקיללתי אותו, המפקד שלי אומר שהוא יעשה לי שיחה ביחד איתו כדי לברר מה קרה כי שנינו טוענים דברים שונים השאלה אם מותר לו לעשות דבר כזה? הוא יכול להזמין את שנינו לשיחה בו זמנית? חייבת לציין שאנחנו לא מאותו תפקיד עם מפקדים שונים