5 תשובות
הם כנראה לא שמעו את הביטלס מספיק
קווין הם הלהקה הכי טובה שהייתה אי פעםם
אבל אומרים שהביטלס הם מקום ראשון בbest of all time וקווין הם מקום שני
^^ למה את חושבת ככה?
זה שאת אוהבת אותם יותר לא אומר שהם יותר טובים

הביטלס תוך 7 שנים שינו את המוזיקה לגמרי וכל אלבום שלהם הוא ברמה גבוהה מאוד

קווין היא פשוט עוד להקה שקמה ב70s ביחד עם עוד הרבה להקות *שלקחו השראה מהביטלס*
הרוב לא יודעים להפריד בין personal favourite לבין best of all time