7 תשובות
אני לא אוהב את רמת השרון, הם חיקוי של הוד השרון שחושבים שהם יותר טובים
רמת השרון יותר טוב מהוד השרון
אנונימית
לרמת השרון יש רמה
אנונימית
רמת השרון צריכה ליפול
יום יבוא שאני אזרח, ורמת השרון תקרוס
שואל השאלה:
קודם כל רמת שרון יותר טובה מהוד השרון והם חיקוי שלנו ואיך בדיוק זה הפך לדיון על רמת השרון והוד השרון כולה שאלתי אם אתם יודעים איפה יש
לא נכון הם חיקוי של הוד השרון, אנחנו המקור, את רק פרחתם ממנו חרכבתם על ההצלחה שלנו, מגעיל לחשוב על זה