9 תשובות
טובים
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא ממוצע? כאילו יש לי 3 במלא דברים
3 זה אומר ממוצע בנושא מסוים, יש לך די הרבה 4 ו5.
בסך הכל זה ציונים טובים
אנונימי
וואי זה מעולה הלוואי עליי
שואל השאלה:
אני מה זה פחדתי שזה כאילו ממוצע נחשב אבל תודה על המחמאותת
איזה ממוצע זה פי הרבה יותר מהממוצע תגיד תודה
אני בכלל חושבת לערער על הציוני מאה שלי כדי לקבל ציונים יותר גבוהים לתפקיד שאני רוצה אבל אין לי כוח לעשות שוב :,)
שואל השאלה:
אעהה מוש תודה
ומבין אותך לגמרי,ומה שכן אני בטוח שאין לחץ. גם אם עכשיו פחות בא לך אולי עוד כמה חודשים תוכלי לעשות שוב (תלוי כמה זמן נשאר לך עד הגיוס חחח)..
אני אותו דבר עם דפר,אולי אחכה כמה חודשים ואז אעשה שוב.
יש עליי הרבה לחץ האמת, יש קריטריון אחד שלא עומד בתפקיד שאני רוצה והמיונים שלו נסגרים בפברואר ואני כיתה יב.. ואני מתגייסת באוגוסט
שואל השאלה:
אז פוש אחרון וסיימת וזה לא כל יום המאה מחדש אלא רק זה.
קטן עלייך המון בהצלחה 3>