7 תשובות
פשוט תכתבי מה שאת מרגישה. בצורה לא לוחצת והכל יהיה בסדר.
שואל השאלה:
לא באלי להגיד לו מה אני מרגישה כרגע,באלי קודם כל שננסה להיות חברים
בדרך כלל "היי" עובד
תשאלי אותו משהו
שואל השאלה:
אעדכן
שואל השאלה:
מה למשל אבל?
תכתבי היי או אם באלו לעשות ריפילים