7 תשובות
פשוט תכתבי מה שאת מרגישה. בצורה לא לוחצת והכל יהיה בסדר.
שואל השאלה:
לא באלי להגיד לו מה אני מרגישה כרגע,באלי קודם כל שננסה להיות חברים
לא באלי להגיד לו מה אני מרגישה כרגע,באלי קודם כל שננסה להיות חברים
בדרך כלל "היי" עובד
תשאלי אותו משהו
שואל השאלה:
אעדכן
אעדכן
שואל השאלה:
מה למשל אבל?
מה למשל אבל?
תכתבי היי או אם באלו לעשות ריפילים
באותו הנושא: